ihh
Jeg hader det snart… Patrick er mere kvinde end jeg er…
Jeg kan ikke finde ud af at købe noget til mig selv længere…
Så hvis nogle finder et shoppe gen så de gerne sende den til holstebro, for jeg fandet den lækreste kontorstol, og den er nemlig katte venlig som for mig er et must
du må gerne få mit shoppegen - jeg har ikke råd til at have det lige i øjeblikket.
ellers stik mig kreditkortet så skal jeg lære dig at sige “på beløbet!”
Mit shoppegen er gemt laaaaangt væk på loftet, jeg har intet at bruge det til, har ikke råd.
Så du må da gerne få mit hvis jeg kan finde det :høhø:
shoppegener er noget der ligger i dvale indtil der er behov for dem…
så hvis du ser noget der VIRKELIG er et must - så vækkes de helt af sig selv… mine vækkes fx når jeg besøger amazon.co.uk - så skriger de faktisk ad mig…
det blev dyrt sidst
[quote=line_refsgaard;343713]ihh
Jeg hader det snart… Patrick er mere kvinde end jeg er…
Jeg kan ikke finde ud af at købe noget til mig selv længere…
Så hvis nogle finder et shoppe gen så de gerne sende den til holstebro, for jeg fandet den lækreste kontorstol, og den er nemlig katte venlig som for mig er et must[/quote]
Uha…uha…du må gerne overtage mit.
Det er særdeles veludviklet…
[quote=Bodil;343714]du må gerne få mit shoppegen - jeg har ikke råd til at have det lige i øjeblikket.
ellers stik mig kreditkortet så skal jeg lære dig at sige “på beløbet!” :p[/quote]
Haha…
Jeg kan også SAGTENS hjælpe dig… Mit shoppegen har jeg lagt på hylden, da der ikke er råd til noget som helst lige nu…
MEN MEN MEN, hvorfor er det, at man altid finder de ting man ikke kan leve uden, når man ikke har nogle penge?? :S
Men jeg synes helt bestemt at du skal købe den kontorstol du så gerne vil have… Bare køb den, lad være med at tænke så meget over det…
Du må også gerne låne lidt af mit. Det er vist stort nok til os begge!
Jeg låner altså ikke mit ud - gys og gru at skulle undvære det :høhø:
Charlotte…
Nærighed kan altså være en grim ting…
Mit er åbenbart gået i hi. Har aldrig brugt så få penge på mig selv som efter vi flyttede ind til byen… :?
Og vi bor vel at mærke 500 m. fra stort indkøbscenter og IKEA…
[quote=Bølle-missen;343774]Mit er åbenbart gået i hi. Har aldrig brugt så få penge på mig selv som efter vi flyttede ind til byen… :?
Og vi bor vel at mærke 500 m. fra stort indkøbscenter og IKEA…[/quote]
tænk at være så heldig at man har ALT - så man ikke engang kan finde på hvad man skal købe i en IKEA!!
jeg kan godt blive lidt misundelig… og min pengepung ER misundelig
[quote=Mona Jensen;343771]Charlotte…
Nærighed kan altså være en grim ting…:([/quote]
Jamen, det har skam slet ikke noget med nærighed at gøre. Jeg kan da
bare shoppe for dem, der mangler genet
[quote=Charlotte Oeh.;343777]Jamen, det har skam slet ikke noget med nærighed at gøre. Jeg kan da
bare shoppe for dem, der mangler genet [/quote]
Ja det skulle ikke undre mig. :fløjte:
Det kunne være sjovt at prøve at være sådan en “personal shopper”
eller hvad de nu hedder i Magasin. Tænk at gå en hel dag og powershoppe
med andres Dankort
[quote=Battlestar;343775]tænk at være så heldig at man har ALT - så man ikke engang kan finde på hvad man skal købe i en IKEA!!
jeg kan godt blive lidt misundelig… og min pengepung ER misundelig[/quote]
Vi har skam nogle ting vi går og pønser på fra IKEA. Men det skal komme fra fællespungen
Mit eget dankort har ikke været rigtigt i brug siden januar… Andet end i dagligvarebutikker o.a. Gad vide om spare-sporten har smittet på mit shoppe-gen :?
Men skal jo så smide 1200-1500,- efter dyrlægen, så min pung har ikke så stort behov for at lave andre udskrivelser… -surrender
line_refsgaard.
Du mangler ikke et shoppinggen. Du mangler viljen til at bruge dit shoppinggen og det er straks meget meget værre. Skynd dig ud og køb den kontorstol, du risikerer jo at den tilstand bliver kronisk.
Jeg har aldrig ejet et shopping-gen hverken i min ungdom eller mit voksenliv…Hader at være med børnene eller manden ude og “ose” de kan bruge flere timer på det pjat!
Desværre blev jeg for nogle år siden ramt af en virus, da jeg sad foran min pc´er. Tænk sig man kunne sidde på sin flade og få en masse ting bare ved et enkelt lille bitte klik.
Se det er genialt, nul trætte fødder, køkultur og hvad ved jeg, så uha uha jeg har fået et shopping-gen og deler hjertensgenre ud af det, for altså hvor meget er det lige man har brug for, når en stor del af det må opbevares i box-it???
ja, selvom jeg er mand har jeg nu stadig et veludviklet shopping-gen.
elsker at gå og ose i butikker og købe ting, dog er det meget meget sjældent at der bliver købt ting vi ikke skal bruge.
når der så er noget vi absolut skal ha købt kigger vi gerne længe efter det indtil vi finder det helt rigtige.
i love it:høhø:
[quote=Mai;343920]line_refsgaard.
Du mangler ikke et shoppinggen. Du mangler viljen til at bruge dit shoppinggen og det er straks meget meget værre. Skynd dig ud og køb den kontorstol, du risikerer jo at den tilstand bliver kronisk.
Jeg har aldrig ejet et shopping-gen hverken i min ungdom eller mit voksenliv…Hader at være med børnene eller manden ude og “ose” de kan bruge flere timer på det pjat!
Desværre blev jeg for nogle år siden ramt af en virus, da jeg sad foran min pc´er. Tænk sig man kunne sidde på sin flade og få en masse ting bare ved et enkelt lille bitte klik.
Se det er genialt, nul trætte fødder, køkultur og hvad ved jeg, så uha uha jeg har fået et shopping-gen og deler hjertensgenre ud af det, for altså hvor meget er det lige man har brug for, når en stor del af det må opbevares i box-it???[/quote]
nåååååååå det var derfor din datter inkasserede din dankort for et par mdr siden:høhø:
og hvad med alle dine besøg hos din glaskunstner:p:høhø:
Jeg er sikker på min mand ville prise sig lykkelig, hvis jeg havde det på den måde. Han er temmelig bekymret til tider over mit shoppe-gen, særligt når der ankommer pakker fra Tyskland eller England :fløjte: (Zoooooo-plus :høhø:)
Kom også lige i tanke om, hvor mit shopping-gen bliver motioneret - jævnligt vel at mærke…
Samme sted som Marsini desværre. :høhø: Hører ofte den der besked; “Har du nu bestilt derinde fra igen?”.