EFTERLYSNING: Sort huskat, neutraliseret, forsvundet i Borup (Fundet)

Jeg lægger denne efterlysning ud på vegne af min veninde Sabina:

Vores ultra –kælne, kastrerede hankat på 5.5 kg med orange øjne er forsvundet natten til lørdag fra vores hjem på Hvedemarken 10, 4140 borup - Han er kun indekat og ikke vant til at færdes ude – man kunne derfor tro at han ville finde ly i legehuse, skure, eller garager – og derfor opfordrer jeg til at du lige går ud og tjekker om han evt. har forputtet sig et sted hos dig?!? Han er Chipmærket! Hjælp os med at finde ham – vi savner ham!
Har du oplysninger der kan hjælpe kan du ringe på 22520378

Åhh håber sådan at han bliver fundet igen, Sabina og familien samt de andre katte er ret så kede af det :frowning:

Du kender dem sikkert allerede, Camilla, men jeg gentager lige mine standardråd:

Hvis det ikke allerede er gjort, bør katten efterlyses på Kattens Værn og Dyrenes Beskyttelse. Hvis nogen finder ham, vil de sikkert kigge et af de to steder.

Og så findes der flere gode råd i denne tråd Min kat er væk - hvad gør jeg?. Det med at sætte mange plakater op i lokalområdet er en rigtig god idé - og husk stort, vellignende farvebillede. Sørg for at at få kigget i alle udhuse og garager - og mobiliser også gerne nabolagets børn, for børn ser meget mere, end man tror…

Held og lykke med at få ham hjem igen. :kryds::kryds::kryds:

[QUOTE=FinnFrode;882636]Du kender dem sikkert allerede, Camilla, men jeg gentager lige mine standardråd:

Hvis det ikke allerede er gjort, bør katten efterlyses på Kattens Værn og Dyrenes Beskyttelse. Hvis nogen finder ham, vil de sikkert kigge et af de to steder.

Og så findes der flere gode råd i denne tråd Min kat er væk - hvad gør jeg?. Det med at sætte mange plakater op i lokalområdet er en rigtig god idé - og husk stort, vellignende farvebillede. Sørg for at at få kigget i alle udhuse og garager - og mobiliser også gerne nabolagets børn, for børn ser meget mere, end man tror…

Held og lykke med at få ham hjem igen. :kryds::kryds::kryds:[/QUOTE]

Han er efterlysning hos KV, dyrenes beskyttelse, registrene er varskoet, dyrlæger er varskoet og der er sat plakater op og naboer er bedt om at kigge i skure osv …han skal bare hjem :frowning:

Så er der gjort, hvad der skal gøres, og vi kan bare håbe det bedste. :trøste:
:kryds::kryds::kryds:

Jeg håber I finder ham snart. Jeg har delt din efterlysning på min Facebook side, da jeg har bekendte i Borup.

Vil blot fortælle at Mys som den sorte kat hedder kom hjem i nat, han kradsede på hegnet til løbegården og miavede inderligt på sine slaver…så atter en happy ending og nogle meget meget lykkelige ejere :smiley:

Ps: er der en af de lyserøde der vil lige skrive i trådens overskrift at han er fundet og låse tråden :slight_smile: