Efterlysning - Voodoo er væk :(

Jeg sender hermed en efterlysning på mine venners elskede kat, der er blevet væk :frowning:

Voodoo er blevet væk. Hun har været væk i nogen dage og vi har gjort alt hvad vi kan for at finde hende. Heldigvis bor vi jo meget ude på landet så jeg håber og tror ikke hun er blevet kørt ned. Voodoo er set flere gange at vores naboer (som åbenbart ikke kan lide katte) men ingen har set hende i ca. 1½ - 2 dage. Hun er efterlyst via Kattens Værn og Dyrenes Beskyttelse og jeg har selvfølgelig ringet rundt til både dem og dyrlæger. Vi bor ude midt i den Jyske Ås, dvs. Brøndbakvej 83 i Hellum (Jerslev).

Så hvis nogen har set Voodoo, 4 år, Maine Coon hunkat og helt hvid så sig endelig til:

Tlf.: 51942530 eller 98852940

Dusør gives

Mette Lorentzen
www.cherrycoon.dk

uha Mette jeg håber det giver resultat -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

x2

Det håber jeg bestemt også -jegkrydser -jegkrydser Jeg har desværre personlig erfaring for, at der ikke er sikkerhed nok i at bo langt ude på landet.

Øhhh hvad skete der lige med billedet? det var her jo lige før?

Krydser fingre for at I snart får hende hjem i god behold -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Sender alle mine gode tanker og krydsede fingre og tæer og det hele!! -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

for at den smukke pige kommer hjem til sin familie igen i god behold

-jegkrydser for den smukke missepige allerede ER hjemme igen…uha det er godt nok en gyser af format -uha

Enig -thumbs

Jeg vil lige tilføje at hun formodentlig er sluppet ud af en indhegnet have :frowning:

Mette der også håber at den skønne moster Voodoo vender hjem NU -jegkrydser

Håber du holder os opdateret Mette, og vi -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Håber du holder os opdateret Mette, og vi -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser[/quote]

Det kan du tro Karen - tager godt nok på ferie om ikke så længe, men så håber jeg Pil måske vil skrive, hvis/når hun bliver fundet imellem tiden. Det er jo vores Harleys moster Voodoo -jegkrydser

Enig -thumbs

Mon hun er fundet :? :? :? :? :? :?

Nej, der er desværre intet nyt. :frowning: Jeg skal nok opdatere hvis hun dukker op, død eller levende.

Og I må selvfølgelig meget gerne alle sammen tippe mig, hvis I ser annoncer om hvid langshårskat eller -killinger til salg (hun var formodentlig på vej i løb, da hun smuttede), især i det nordjyske. Så kan jeg give beskeden videre til Mette og Anders, som savner Voodoo.

Hvor frygteligt…

Jeg vil lige holde øje med diverse annoncer…

Jeg håber virkeligt, at hun kommer hjem igen

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser