Efterlysning

Hej Alle.
Min søns huskat på 4 år har glemt hvor hun bor. hun er sort med hvid. neutralseret. gule øjne pinkfarvet slidt halsbånd. hun er øremærket. FEB055. Hun er mor til vores elskede Blue eyes der nu har været væk i snart 4 uger. er der nogen der ved noget? hun er forsvundet fra Tinggården i herfølge. PLEASE hjælp os for vores katte betyder rigtig meget for os. knuz bettina

er BEGGE jeres katte væk nu ? :ked:

jeg føler virkelig med jer…

[quote=Battlestar;445476]er BEGGE jeres katte væk nu ? :ked:

jeg føler virkelig med jer…[/quote]

Tak:sorry: ved snart hverken ud eller ind. kan der snart ske mere??? tænker at jeg nok hellere må anskaffe mig en kat. hvad er smartest når jeg påtænker at købe kat. en hun eller en han? håber jo på at min Blue eyes som er kastereret hankat vender hjem. er der nogen der har lidt erfaring?

tænker at jeg måske vil købe en fra et internat. er det en god ide eller hvad?

god nat og sov godt

Åh, det er da helt vildt synd for jer… :ked::ked:

Jeg håber, at begge katte snart er hjemme i god behold! :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

[[email protected];446507]Tak:sorry: ved snart hverken ud eller ind. kan der snart ske mere??? tænker at jeg nok hellere må anskaffe mig en kat. hvad er smartest når jeg påtænker at købe kat. en hun eller en han? håber jo på at min Blue eyes som er kastereret hankat vender hjem. er der nogen der har lidt erfaring?

tænker at jeg måske vil købe en fra et internat. er det en god ide eller hvad?

god nat og sov godt[/quote]

Det er frygteligt ikke at vide, hvad der er blevet af en elsket kat, og jeg krydser fingre for, at de begge dukker op i god behold :kryds: - eller at I, i det mindste, får vished om hvad der er sket dem.

Hvis I vælger at anskaffe en ny kat, så vil jeg foreslå jer fremover udelukkende at holde indekat - om muligt med adgang til løbegård/indhegning. Det lyder desværre ikke til, at jeres område er trygt nok til fritgående katte :frowning:

[[email protected];446507]Tak:sorry: ved snart hverken ud eller ind. kan der snart ske mere??? tænker at jeg nok hellere må anskaffe mig en kat. hvad er smartest når jeg påtænker at købe kat. en hun eller en han? håber jo på at min Blue eyes som er kastereret hankat vender hjem. er der nogen der har lidt erfaring?

tænker at jeg måske vil købe en fra et internat. er det en god ide eller hvad?

god nat og sov godt[/quote]

Hvor er det synd for jer;
du har da forhåbentlig ikke allerede opgivet, at de kommer hjem igen. :øhmm:

Har du forsøgt alt det, der står på denne side:
http://www.kattens-vaern.dk/?side=484

Et par af mine venner fik deres kat hjem pga opslag + øremærkning :ok: