Efterlysning!

[bigloony]

Hvor er miss t. blevet af ??? Jeg har undret mig meget de sidste par dage, over hvor hun gemmer sig henne. hun kan da ikke bare forsvinde!

-ked -græd men bliver jo ked og trist når hun bare sådan er væk .

[bigloony]

Tror helt sikkert at det er det første…er slet ikke i tvivl om det… -høhø

GGG for hujan da…

Hun skal til eksamen i dag… så mon ikke vi ser de dejlige mennesker når eksaminerne er overstået :smiley:

Lad os håbe det - jeg ser også frem til at se billeder fra weekenden … af andet end Annettes navnepiercing -høhø

Jeg vidste det , Jeg vidste det… I skulle jo passe på hende og Peter plys

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Og I har været SÅ slemme ved hende, håber I har rigtig dårlig samvittighed -græd -græd -græd

Det har vi…

NOOOOOOOOOOT. -hahaha

Det har vi…

NOOOOOOOOOOT. -hahaha[/quote]

X 2

ej for den da. det var skam ikke godt. i skal altså lære at være søde herinde. i er rigtig stride ved hinanden, man kan bare høre at i hader hinanden helt vildt! -høhø

eller nej! hehe

hmm… jeg vidste der var noget under overfladen. abstinenser eller ej, hun kan da ikke bare efterlade os … -bleg -græd

Jeg vidste det , Jeg vidste det… I skulle jo passe på hende og Peter plys [/quote]
De var ikke til at styre… Der var jo mellemrum mellem husene og de var overalt på Djursland, så vi kunne ikke holde dem avé… G
(Fingrene er krydsede for eksamnerne er gået godt for dem begge…).

Jeg vidste det , Jeg vidste det… I skulle jo passe på hende og Peter plys [/quote]
De var ikke til at styre… Der var jo mellemrum mellem husene og de var overalt på Djursland, så vi kunne ikke holde dem avé… G
(Fingrene er krydsede for eksamnerne er gået godt for dem begge…).[/quote]

Uha uha uha…var der mellemrum mellem husene…ja så var i godt nok kommet på landet… -LOL

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

hvor er i altså bare søde herinde… sådan at efterlyse lille mig …

ej - jeg skulle faktisk afvænnes - kattegale afvænnes - for overhovedet at kunne få læsero… og der HAR været de onde abstinenser i den tid jeg ikke har væeret herinde… tirsdag var særlig slem - der måtte jeg sneak-peake…

men idag er eksamen overstået [bigloony] og den gik forrygende og vi er meget meget glade …

og nu slipper i ikke af med mig igen… -muhaha -skadefryd

Uhhhhhh det ser ikke lovende ud… -bleg -smutter

er det en trussel eller et løfte??? -devilangel