Efterlyst: Maine Coon forsvundet fra Bramming

Jeg er lige blevet kontaktet af mine killingekøbere, de er meget kede af det.
Da deres dejlige maine coon dreng er forsvundet hjemmefra, han har nu været væk i 1 uge, de har ledt overalt og hængt billeder op af ham. De har været rundt ved alle naboer med billeder af ham, men ingen har set ham.

De frygter nu, at der er nogle som har taget ham med sig, efter han smuttede ud for dem.

Han er en stor glad rød dreng på næsten 1 år, er meget kontaktsøgende og utrolig tillidsfuld, han er kastrat og chippet.

Hvis du har set ham nogle steder, vil jeg meget gerne kontaktes.

Her er lige et par billeder af ham.

Håber at han snart bliver fundet.

Jeg håber, at den dejlige mis snart er hjemme igen. :hjerte:

Smukke, smukke fyr, håber han snart bliver genforenet med familien.

Det kan også være en god idé at ringe til dyrlægerne i omegnen, samt hænge opslag op i supermarkeder og hos købmænd og på lygtepæle.

Annonce med billede i avisen.

Hold øje med fremlysninger i aviser, på nettet og opslag i lokalområdet.

Og så efterlysning på diverse internet sider
www.dyrenesbeskyttelse.dk
www.forsvundnedyr.dk

http://www.hjemigenkat.dk
og hold også øje med fremlysninger.

Og efterlys på diverse kattefora.

Hvis katten er mærket, så efterlyses den (også) via katteregistrene.
Obs, der findes TO registre: Dansk Katteregister og Det Danske Katteregister. Katten skal selvfølgelig være korrekt registreret (ejer, adresse, kontaktoplysninger).

En anden god idé er at bede børn i området holde øje, de er ofte i kontakt med mange andre.

Har du postet den på facebook…

[quote=danpia;463448]Smukke, smukke fyr, håber han snart bliver genforenet med familien.

Det kan også være en god idé at ringe til dyrlægerne i omegnen, samt hænge opslag op i supermarkeder og hos købmænd og på lygtepæle.

Annonce med billede i avisen.

Hold øje med fremlysninger i aviser, på nettet og opslag i lokalområdet.

Og så efterlysning på diverse internet sider
www.dyrenesbeskyttelse.dk
www.forsvundnedyr.dk

http://www.hjemigenkat.dk
og hold også øje med fremlysninger.

Og efterlys på diverse kattefora.

Hvis katten er mærket, så efterlyses den (også) via katteregistrene.
Obs, der findes TO registre: Dansk Katteregister og Det Danske Katteregister. Katten skal selvfølgelig være korrekt registreret (ejer, adresse, kontaktoplysninger).

En anden god idé er at bede børn i området holde øje, de er ofte i kontakt med mange andre.[/quote]

Ny ejer har været rundt ved forskellige dyrlæger og efterlyse ham, der er hængt seddler op i hele byen, og hun har væet ved alle naboer.

Jeg har efterlyst ham på dyrnes beskyttelse, og vil lige kigge på de andre link som du har givet.

Hanne Jeg havde slet ikke tænkt på facebook, vil da også lige oprette ham der.

Hvor i Bramming er det? Jeg har en kollega, der bor der nemlig.

Og hvis du opretter en facebook side med kontaktoplysninger, så skal jeg nok dele den. Eller evt. en efterlysning på en af de nævnte sider med kontaktoplysninger.

Den er på facebook nu… og den står på manges væg nu…

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: for at han bliver fundet

Jeg håber han bliver fundet :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

Han er forsvundet fra Darumvej i Bramming

Jeg har lagt det på Facebook, han er også efterlyst på dyrnes beskyttelse.

Så har jeg postet det på facebook også. Håber han bliver fundet i god behold!