Eh bedre sent end aldrig

Halløj hvor tiden går hurtigt. Her har jeg været bruger siden start og har endnu ikke præsenteret mig.

Jeg hedder Anne og bor sammen med min dejlige mand Henning. Vi har 3 skønne (møg)unger fra hhv. '93, '94 og '97, en uopdragen hund og en bunke katte.

Jeg er (som Annette O - den sødeste søster i VERDEN) ægte rødhåret, og selvom jeg er sikker på mit temperament ikke skyldes min hårfarve, får jeg ofte stikpiller i den retning [smilie=hate-tunz.gif]

Vi har stamnavnet DK Arjuna og har haft det siden 2002, og selvom jeg ikke er helt ny i faget, glæder jeg mig over alle de nye ting jeg lærer.
Vores katte er en dejlig blandet flok:
1 stk. siameser
1 stk. seychellois (siameser med hvid)
1 stk. langhåret foreign white (hvid balineser)
2 stk. orientalsk korthår
1 stk. orientalsk langhår
og sidst men bestemt ikke mindst 1 stk. skøøøøøøøøøøøn skovbamse

For tiden opdrætter jeg ikke det helt vilde, da der har været en hulens masse at slås med, men jeg regner stærkt med, at min opdrætter “karriere” ikke er lagt på hylden for altid.

Jeg kan af og til opleves på udstillinger - enten i en steward kittel eller begravet bag en pizza kasse [bigloony]

Tjaa det var så lidt om mig

Hej Anne og Velkommentil den anden sødeste søster :slight_smile: -høhø vi er *næsten naboer Jeg bor i Vemb

hejsa anne og et kæmpe stort velkommen til dig, håber du får det rart her blandt os kattegale. bliver rart og sjovt at få nogle hyggelige timer her sammen med dig med el uden pizza bakker

Jamen Anne - du skal da lige have et -velkommen med på vejen. Også selvom vi har fået en MEGET usædvanlig skovtrold fra dig. Han kan simpelthen ikke beskrives. Han er alt det allerdejligste … og det mest irriterende, der kan findes i én og samme kat. Han kan smelte vore hjerter og sætte vort blodtryk i vejret. Mage til velcrokat tror jeg næppe der findes. Hov … må løbe, nu hugger han vist igen noget fra køkkenbordet …

Blame the kids -høhø -høhø -høhø

Velkommen Anne [smilie=hate-tunz.gif]

At du bliver glad for at være her, Tja det ved du jo du er jo en kattegale -bananer

Jamen ¨så får du da lige et velkkommen med på vejen -thumbs

-velkommen til Annettes søster…

-velkommen Anne -balloons

Velkommen fra en ny bruger til en gammel bruger -høhø -velkommen

Hey there Anne og stort -velkommen fra mig

dejligt du kunne være med os [smilie=hate-tunz.gif]

håber du får det alletiders herinde - vi er glade for at du har joinet vores lille fest -hop

Knus og mange -pote dask

Miss T

Hej søde Anne og -velkommen til

Du falder jo hurtig til her hos de KatteGale [smilie=hate-smile.gif] -høhø

Hej Anne

-velkommen til de kattegale

-velkommen Stort velkommen til dig, Anne - Godt at du er blandt os igen.

-hop

-velkommen Håber du bliver glad for at være her sammen med vi andre kattegale

velkommen til -hopla