Ehm.. Hun tror hun er en han?

Jeps… kort og kontant, Nynne er begyndt at parre Fie… Hvorfor gør hun det?!
Hun er ikke stereliseret… endnu… Hun er på ppiller… Jeg ved godt det ikke er godt nok… Men det må altså liiiige vente lidt endnu…
Fie er rigtig godt og grundigt tært af hende… Jeg stopper det lige så snart jeg ser det, men hvad i alverden skyldes det.?

[quote=Houmann90;306136]Jeps… kort og kontant, Nynne er begyndt at parre Fie… Hvorfor gør hun det?!
Hun er ikke stereliseret… endnu… Hun er på ppiller… Jeg ved godt det ikke er godt nok… Men det må altså liiiige vente lidt endnu…
Fie er rigtig godt og grundigt tært af hende… Jeg stopper det lige så snart jeg ser det, men hvad i alverden skyldes det.?[/quote]

Jeg tror ikke det er forsøg på parring …Jeg er rimelig sikker på at det er et dominansadfærd sammenblandet med noget homonræs. Jeg ville se at få neutraliseret Nynne hurtigst muligt, inden der opstår fjendskab mellem dem …

Det ses ofte - det er dominans

Det kan du jo have ret i… Det lyder mere realistisk end parring… Ja fjendskab ville jeg godt nok være ked af… tænk hvis det gik galt… må snakke med stefan om det i aften…

Men hvorfor så lige nu? vi har haft dem sammen i et halvt år, uden der har været noget… Ville det hjælpe på det at få hende stereliseret… Fie er stereliseret…

Neutralisering hjælper ikke altid - jeg havde engang 2 hankastrater - den ene var meget aktiv.

Det håber jeg det gør i dette tilfælde… ellers driver hun da fie til vanvid…

Hvorfor holde en hunkat, som ikke skal i avl på p-piller ??
En hunkat som er holdt ‘nede’ ved hjælp af p-piller, kan sagtens have forstyrrende adfærd.

Jeg har selv haft en avlskat, som viste samme adfærd som du her beskriver, og det forsvandt da hun gik over i den herlige kastrat tilværelse.

P-piller er noget shit som både kan give livstruende sygdomme, samt forstyrrelser i knolden .-)

Nu er der vel forskel på hankastrater som udøver denne adfærd …Jeg mener godt at hankastrater kan føle ‘lyst’ ved at lave disse såkaldte parringer - Tror det er noget andet når det er hunkatte der tales om ?

[quote=Alice;306173]Hvorfor holde en hunkat, som ikke skal i avl på p-piller ??
En hunkat som er holdt ‘nede’ ved hjælp af p-piller, kan sagtens have forstyrrende adfærd.

Jeg har selv haft en avlskat, som viste samme adfærd som du her beskriver, og det forsvandt da hun gik over i den herlige kastrat tilværelse.

P-piller er noget shit som både kan give livstruende sygdomme, samt forstyrrelser i knolden .-)[/quote]

Jeps… Jeg ved det godt… der er ingen undskyldning… Det er rent og skær dovenskab… Vi fik hende på ppiller da vi fik hende da vores økonomiske situation gjorde vi ikke lige havde 1200 til det… Men nu er der ingen undskyldning længere.