Einstein og damerne

Sent fredag aften ankom den skønneste bruntabby (med hvid) balineser. :hjerte:
Her ses han kort efter ankomst, i en rolig stund med opdrætter.

Han brugte hele aftenen på at tage livet af en fjerpind, inden han endelig gik omkuld, som nu kun killinger kan gøre det.
Stik mod alt jeg havde forventet, tog Ellie faktisk pænt i mod ham, mens Alba har været noget så sur. :sweat_smile: Ellie og Einstein fik hurtigt duttet næse, og så har hun ellers bare ignoreret ham siden. Altså pånær når hun lige sniffer til ham, når han ikke ser det. Han skal jo ikke tro han er interessant.
Da kassen blev sat på gulvet, strøg Alba straks til tops i kradsetræet, hvor hun lå med det mest opgivende og utilfredse ansigtsudtryk. Det næste døgns tid insisterede hun på at være oppe på 1. sal når han var nedenunder, og omvendt. Til trods for at hun ikke kunne se ham, lå hun og brummede og klagede hele tiden. Puha, hun var utilfreds! I går aftes tøede hun så lidt op. Einstein og jeg lå på sofaen, og hun kom ned og sad i vindueskarmen (som sofaen står op ad). Han var vel 60 cm fra hende! :open_mouth: Hun brummede, hvæste og slog ham - men stort fremskridt!

I dag er fremgangen fortsat, og se nu her!

Der går vist lidt tid før Alba forstår at han bliver hendes bedste ven, og jeg kan poste puttebilleder. Men det skal nok komme! For se lige det fjæs - det kan man da ikke stå for! :heart_eyes:

25 Synes om

Tillykke med ham Tea :slight_smile:

1 Synes om

Stort tillykke :smiley::denmark:

1 Synes om

Tillykke med den nye beboer

1 Synes om

Stort tillykke med Einstein. Hvor er han skøn. :heart_eyes:k

1 Synes om

Hvor er han skøn! Stort tillykke med ham :smiley: Alba skal nok overgive sig :wink: Hvem kan stå for sådan et stykke mandfolk? :hjerte: :wink:

1 Synes om

Ja, mad kan jo et eller andet :hoho: Det skal nok gå!

Tillykke med den bette kloge fyr :heart:

1 Synes om

Stort tillykke :flag: med ham - hvor er han fin. :thumbup:

1 Synes om

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 Synes om

Alba bliver mere og mere nysgerrig og tolerant.
I går aftes lå de meget tæt på hinanden, da jeg så lidt Netflix i sengen inden sovetid. Alba vaskede ham endda lidt i panden! Efterfulgt af et hurtigt bid og fem flade. :sweat_smile:
Han bliver også frækkere og mere modig. Her for lidt siden, mente han at han skulle lege med hendes hale.
Han lever livet farligt! :joy:

Det er i øvrigt interessant med ny kat i huset = nye ting der skal sikres. F.eks. tændes/slukkes min natlampe ved at hive i en snor. Den er han helt vild med, så den lampe tændes og slukkes konstant.
Da jeg kom hjem fra arbejde, lå der en kjole fra soveværelset på sofaen. (Han har nok bare leget med tøjet på tøjstativet, og så er kjolen faldet af bøjlen, over hemsen og ned på sofaen).

Lige nu tonser han rundt oppe i soveværelset, og der kommer en del lyde jeg ikke kender. Det bliver interessant at komme op og se hvad han har lavet. :stuck_out_tongue:

9 Synes om

Nu løber Alba og Einstein og leger. :heart_eyes:
Det er godt nok dårlig timing med al den aktivitet, når nu jeg troede jeg skulle sove. Og mange vildfarne kløer! For jagten skal selvfølgelig foregå hen over mig. Men det er skønt at se.

Og Ellie? Hun sidder i vindueskarmen og vasker sig, mens hun i ny og næ kigger opgivende på den vilde ungdom. :joy:

14 Synes om

Det var ikke længe hun kunne holde til at spille kostbar. :thumbup::grin:

1 Synes om

Det lyder godt. Så skulle der alligevel ikke mange dage til, før hun var overbevist :heart:

1 Synes om

Tæller det som putning hvis Einstein kortvarigt brugte Albas numse som hovedpude? :heart_eyes::joy:

Det første døgns tid var jeg godt nok dårlig til at have is i maven. Jeg var ked af at Alba var så sur. Især fordi hun ellers er den kærligste og gladeste missepige. Men det går heldigvis hurtigt fremad. :slight_smile:

8 Synes om

Alt tæller :ok:

2 Synes om

Klart! Jeg tæller det i hvert fald som putning, når Sigga ligger med numsen klinet helt op ad min hals :lol:

6 Synes om

Billeder billeder! :star_struck: det lyder bare så godt med de to. :heart_eyes:

3 Synes om

Jeg er generelt virkelig dårlig til at huske at tage billeder.
Når først der opstår en sjov/sød situation, går der længe inden jeg tænker over at tage billede. Så skal jeg finde telefonen, ind i kameraet og lige finde den gode vinkel. Så er situationen for længst ophørt. :joy:
Og så sidder killinger sjældent stille, haha.

Fik dog lige dette med webcam tidligere:


Det var også Albas yndlingsplads da hun var i den størrelse. :slight_smile:

Og da jeg så Netlfix (hvilket selvfølgelig endte med en lur 21-24 :stuck_out_tongue:)

De har helt styr på det der med at lege nu. Men Alba synes stadig han er for grim til at putte med. :smiley:

11 Synes om

Hvor er det nogle skønne billeder! :love: Jeg er helt vild med det nederste. I ligner et rigtig godt makkerpar og I er dejlige begge to. :hjerte:

1 Synes om

Hihi, tak! :smiley_cat: