Einstein og damerne

Der har lige været et hyggeligt øjeblik! Alba vaskede Einstein længe! … på den lidt aggressive måde, jaja. :joy:
Og det endte da også med et bid og knurren. Men hurra!

Jeg fik faktisk telefonen frem, og fik taget to billeder. Men gemte min telefon dem? Næ nej. Grrr.

4 Synes om

Når nu Einstein endelig får lov at putte lidt med Alba, og han så ødelægger det for sig selv, ved at angribe hendes hale. :laughing:
Et splitsekund efter billedet her, fik han en flad og hun smuttede. :joy:

12 Synes om

man kan endda se det på hendes udtryk
“Hey, din bette rod! Hva har du lige gang i der!?”

1 Synes om

Ja måden hendes ører sidder på, det siger alt! ! :hoho: meen han giver nok ikke sådan lige op. :thumbup:

2 Synes om

Ja, hun ser godt nok noget bestemt ud! :sweat_smile:
Jeg vidste slet ikke at min lille, blide pige havde den side.

1 Synes om

Hun skulle da bare have sin egen lille husterrorist :3

1 Synes om

Man kan virkelig blive overrasket nogen gange…sådan nogle strigle de kan være :smirk:

Alba lyder fuldstændig som Isolde gjorde da vi fik Alvin her :smile:
Hun kunne virkelig ikke fordrage den lille møgkat :alien:

Det gik dog over og nu elsker hun hun ham som sin egen søn…
Nårh ja…det var jo sådan at Isolde og Alvin begge blev neutraliserede samme dag og efter den dag har hun forgudet ham…for som hun sagde senere…
Det var derfor jeg skulle til dyrlæge og i narkose, jeg var jo gravid og fik et kejsersnit…og ud kom min søn Alvin :laughing:

7 Synes om

En velvoksen baby Isolde - du må have gemt på ham længe :grin:

Har nogen for resten fortalt dig, at du venter en baby mere om nogle uger??

2 Synes om

Ja, hun gik vist over tiden :smiley:

Nej, hun ved det slet ikke endnu…han flytter hjem til os på lørdag :slight_smile:
Ih hvor vi glæder os…og så må vi se med Isolde

4 Synes om

Det kom virkelig bag på mig! Alba er (eller plejede i hvert fald at være) den sødeste, kærligste, mest kælne og putteglade dejlige pige. Hun opsøgte Fnuggi minimum dagligt for at putte - men når Einstein prøver? Niks, glem det. Hende og jeg plejede også at have nogle skønne putte-/nussesessioner, hvor hun lå helt oppe i mit ansigt og fik mavenus. Det er som om hun ikke tør slappe af på samme måde længere, af frygt for om den grimme killing kommer hoppende. Puuuha, håber godt nok jeg får den gamle Alba tilbage.

Hahah, det er godt nok sjovt!!
Gad vide om jeg kan få Alba neutraliseret igen, her tre år efter første gang? Måske det er groet tilbage? :grin:

1 Synes om

Hvordan går det med barylerne? :smiley:

2 Synes om

Der sker stadig små fremskridt. :slight_smile:

De to små leger meget, og kan ligge tættere og tættere uden det ender “galt” (=Einstein bliver fræk og Alba smutter). Det er en stor fordel at Einstein har lært at man IKKE må lege med Albas hale. :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Alba vasker tit på ham, men han skal virkelig forholde sig helt stille, ellers bliver hun sur. :joy:

4 Synes om

Hvor er det dejligt, det går fremad. De skal nok klare den :heart:

Det SKAL killinger!

Hilsen alle katte i huset

3 Synes om

Årh, det ville jeg ønske, at Lillefisen ville lære herhjemme. Mingus’ hale er ALT for fristende :doh:

Godt at høre, at det går fremad :smiley:

Dejligt det går fremad :heart:

Skulle hilse fra Ease og sige at killinger stadig er dumme efter 5 måneder. De leger med ens hale og det kan godt gøre naller. Og så prøver de at slikke én på hovedet, og det er bare irriterende. Men heldigvis er de ikke så stærke, så de skal bare trynes lidt med en smask-pote lige i fjæset. Ta-den-du… :innocent:

2 Synes om

For en lille times tid siden:

… det tog så 4½ måneder. :joy:

Det hænder at Alba lader ham ligge op af sig, men det er ikke hverdagskost - og hun synes stadig han er grim og dum. Men jeg har da stadig lidt håb. :smiley:
Mon ikke også det hjælper når han engang bliver voksen. Så voksen en blond, hankastrat nu kan blive. :laughing:

16 Synes om

Jooo, det hænder stadig i ny og næ at Einstein kan ligge stille og Alba vælger at ignorere hans tilstedeværelse.
Denne gang var det faktisk mig der ødelagde det. Kunne simpelthen ikke holde benkrampe og tissetrang ud længere. :sweat_smile:

14 Synes om

Stik mod al forventning er Ellie SÅ glad for Einstein. De putter flere gange daglig. :smiley:

Alba synes stadig at han er dum, grim og lugter. :roll_eyes::sweat_smile:
Men se så lige et billede min bror sendte i går, da jeg var på Bornholm! :open_mouth:


Det var endda Einstein der lå der først, og Alba der så kom og opsøgte hyggen. :heart_eyes:

Jaja, små fremskridt! De er måske rigtig gode venner om et par år. :joy:

16 Synes om

Måske Ellie bare bedst kan lide hankatte. Hun puttede også med Fnuggi, hvis jeg husker rigtig? :slight_smile: