Ej længere Robocop

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii I tror det løwn… men så så man lige mig være helet og få Hoffmans apparatet af armen…

Jeg kan ikke slåes ud af kurs i dag - hold da k*ft jeg er lykkelig!!

Jeg kan stadig ikke bøje eller strække armen, men bare det at få monstrummet af er intet mindre end fantastisk!!!

Så nu er der ingen restriktioner mht genoptræning, jeg kan begynde at træne musklerne også nu.

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii -hop

-bananer -bananer -bananer -bananer -bananer ajiiiii hvor det dog glæder mig…

Det lyder skønt! Hvad var der sket med din arm? Var den brækket?

shhhhhhhh, -shhhh -shhhh sig det ikke til nogen, men annette skulle lave stripshow for hendes mand og faldt derfor ned af spisebordet -høhø -høhø -høhø -høhø -høhø

-rofl -rofl -rofl

jeg kravler lige i skjul for der falder garanteret brænde ned nu -høhø

LOOOOOOOOOL det har du DÆLME regnet godt ud GGGG

Ja stik du hellere af Johnny… din røver!!!

Lige en copy paste fra min blog G

Av min arm!

Onsdag d. 2 april var jeg med 3.b. gået hen i et lokale for at se film. I lokalet hænger forlængerledningerne ned fra loftet. Netop den forlængerledning jeg skulle bruge var bundet sammen af en kabelstrip. Jeg kravlede op på et bord og klippede strippen over. Da jeg skulle ned, forsvandt bordet under mig og jeg lander ned på min højre albue og fod. Jeg tror først at jeg har ondt pg.a. faldet, men da jeg prøver at rejse mig kan jeg mærke den er helt gal med min arm. Børnene får tilkaldt en lærer, som straks efter han har tilset mig skynder sig over på kontoret. Min leder kommer over til mig og fortæller, at de har ringet efter en ambulance og bliver hos mig indtil den kommer.

Det viser sig, at min arm var gået af led, brækket to steder samt at nogle ledbånd var revet over. Jeg tilbragte 9 ½ time på skadestuen. Jeg fik sat min arm på plads, fik den fixeret i en vinkelgips og taget en CT-scanning. Heldigvis var Nicolaj hos mig hele tiden, hvilket var en stor trøst.

Onsdag d. 9 april blev jeg opereret og efterfølgende indlagt. Mor var så sød at tage med mig, det sætter jeg virkelig pris på. De første 48 timer var et smertehelvede uden lige. De havde lagt et kateter lige under kravebenet, hvorfra jeg fik smertestillende 24 timer i døgnet. Det viser sig, at kateteret sidder forkert og derfor ikke hjælper en hujende fis. Deruderover får jeg div. morfinpræparater som heller ikke virker (det er forskelligt hvad folk tager imod) Alt i alt betyder dette, at jeg overhovedet ikke var smertedækket det første døgn - det håber jeg ALDRIG at andre må opleve! Så nu render jeg rundt med skruer, metalplader og et monstrum af et jernstativ, med 4 jernpinde boret ind i knoglen samt omtrent 30 klammer, der holder såret lukket.

Nu er jeg hjemme, jeg kæmper stadig med smerterne, men det går fremad. Noget af det værste i alt det her er, at jeg er så frygteligt afhængig af andre. Jeg kan næsten ingenting selv, hvilket er en stor krise for mig, der altid har været uafhængig og selvstændig.

Nicolaj er eminent i alt det her. Han er der bare og gør alt hvad jeg beder ham om uden den mindste tøven. Han ved hvor svært det er for mig at bede om hjælp, og for det meste er han skridet foran mig, så jeg slet ikke behøver at spørge. Jeg kan slet ikke forstå hvordan jeg har været så heldig at finde en mand som ham.

Nu står det på genoptræning de næste 6 - 8 uger (min) Jeg nægter simpelthen at give op uden kamp (Har glemt at skrive, at de snakker om, at jeg kan risikere at få mén - ikke at have min fulde førelighed)

Jeg skylder måske lige at fortælle, at foden IKKE er brækket - gudskelov - men blot var påvirket af slaget. Den hævede til tredobbelt størrelse og var gul og blå. Den første uge kunne jeg overhovedet ikke støtte på den, men nu kan jeg til nøds humpe rundt.

Én ting har jeg lært af alt det her - jeg stiller mig ALDRIG op på et bord igen!

Aaaav aaav aaav!

-fløjte -fløjte -fløjte Jeg kunne bedre li Johnny’s forklarring -fred

Men hvor er det lækkert for dig, -balloons -balloons -balloons

Haha Jeanettes udlægning var nu også ganske farvefuld… der skulle jeg være hoppet op på bordet og danse flamenco GGGG

Det var altså Johnnys og det var den jeg mete. -engel -engel

Nej nej Jeanette (trolderolde) skrev en tråd på KG umiddelbart lige efter jeg kom til skade om at jeg var hoppet op på bordet stang bacardi og havde danset flamenco…

Johnny skrev jeg strippede… tsk … typisk mænd… get your head out of the gutter GGG

Jeg holder mig til Johnnys forklaring -bananer -fred

looooooooooooooool

Jeg er faktisk også brandlækker uden tøj… bare spørg min mand hahahaha

-wehu Ja min han tør heller ikke sige andet -LOL -LOL -LOL

Manglede fisenbankme da også bare hhaha

Hvor godt Annette at du har fået det stativ af armen -pote

AV for pokker da, ja de andre historier var noget sjovere
God bedring med armen

Hvor er det dejligt for dig Annette, så er det bare om at komme igang med at træne mullerne [cat01.gif]