Eksamen...! Uhh

Ja, nu kommer min tur hvor jeg lige skal af med noget galde!!
Jeg er ved at skrive min 1.årsprøve på seminariet og jeg er ved at brække mig over det!
Det er ikke fordi det har stået på i alt for lang tid, men jeg er bare så træt og kan ikke samle mig om at få skrevet noget jeg synes der er okay. Og så snart jeg får skrevet noget så popper der 117 ting op i mit hoved jeg da også lige kan skrive om.

Jeg er også blevet ekspert i overspringshadlinger. Så skal jeg lige have en kop kakao, så skal jeg lige i bad, så vil jeg lige give kattene lidt mad, så vil jeg lige flytte rundt på en komode i soveværelset som jeg har tænkt over i langt tid, så nusser jeg Bamse og ser at han fælder helt vildt, så reder jeg ham godt og grundigt, så kan jeg også lige ordne Basil, hov så kan jeg jo også lige klippe hans klør når han nu er ved mig, så skal Bamses da også lige fikses, så skal jeg lave aftensmad, så vil jeg have en kop te… og så… og så… og så!!!

Sådan har det været hele dagen og det giver ikke meget tid til at få skrevet noget ordentligt!

Det var det eneste jeg ville af med, og det er så IGEN en overspringshandling, måske det skulle være mit emne!!

Alle mine tanker går til jer andre der også kører eksamenstider nu! Det er så frustrerende i den her første periode af en opgave!!

Jeg håber da at du får opgaven lavet :slight_smile:

Ja, det gør jeg også! Det er bare altid så kritisk indtil man har fået skrevet det meste synes jeg!!

Åh gud! Den kender jeg kun alt for godt. Det meste af min dag har også været én stor overspringshandling. Og det værste er at det jeg skal have lavet i dag ikke engang er noget slemt eller vanskeligt.

Det er mit såmænd heller ikke, men så bliver jeg helt i tvivel og læser det lige engang til, og så giver det ingen mening og så læser jeg om det gennem en anden der skriver om det og så går det bare galt!!

Men jeg er fortystningsfuld, dagen er stadig ung! :wink:

Pøj pøj :kryds: Håber du får lavet en god opgave :kryds:

Jeg kender een som også er herinde , der lige i øjeblikket , knokler med hendes eksame -what

Laina - Ah, ja det er så træls. Føler med dig. Det er så irriterende sådan noget.

Mit er bare nogle tabeller jeg skal have sat ind, en smule jeg skal have uddybet og to facts, jeg skal have bekræftiget af vores vejleder, så det er VIRKELIG nemt, men jeg har bare ikke lige fået ordnet den opgave endnu. (Mangler stadig at høre fra vejleder, gør jeg nok i morgen dog)

Hmm, ja det lyder jo lige til… Men kan tage lang tid!

Kaja - Er det din datter der også knokler? - Send hende mange kreative tanker fra mig, hvis det er !

[quote=Bamse;186611]Hmm, ja det lyder jo lige til… Men kan tage lang tid!

Kaja - Er det din datter der også knokler? - Send hende mange kreative tanker fra mig, hvis det er ![/quote]

Ja , det er det :)… Tak ,det skal jeg nok :thumbup: