Eksamensprojekt - Hjææælp :)

Hej alle katteelskere.
Jeg er ved at skrive eksamensprojekt og jeg ville blive meget glad hvis i har tid og lyst til at hjælpe mig og min gruppe (med vores forhåbentligt 12-tal :P).

Det eneste i skal gøre er at svare på vores spørgeskema, som jeg lover ikke tager lang tid

http://www.askpeople.dk/ask/real/sch…cfca391971255b

God dag til alle

Som jeg lige har skrevet i den anden tråd, så synes jeg det sidste spørgsmål er lidt underligt - det er jo ikke til at vide, hvad man ville gøre, når man ikke har børn. Synes der mangler en “ved ikke” mulighed :wink: Men ellers er der svaret

Det har du ret i Hanne, men programmet fungere desværre sådan at hvis man skal lave nogle spørgsmål om så skal man starte hele spørgeskemaet forfra :frowning:
Dejligt med feed back. Jeg vil skrive mig det bag øret til næste gang vi laver spørgeskema :slight_smile:

Har også besvaret det :slight_smile:

Har svaret - men må indrømme, at som træner, der ikke mener at katte skal presses til noget, der kan trænes, rykker det forbandet meget i mig at se

1. indehaveren med foto

2. læse et CV med uddannelsesforløb og tidligere erfaringer med katte

3)Se videoer af hvordan det egentlig foregår

At det igen og igen understreges, at kattene ikke bedøves, er ikke lig med total tommel op herfra klikkertrænerens side…

MVH

jeg har nu besvaret jeres skema, held og lykke

Tusind tak :smiley:

Tak for din feed back lenschow :slight_smile:
Jeg er ikke helt med på hvad du mener med det du skriver.
Vores kunde som vi laver dette projekt på baggrund af, er meget dygtig med katte og hun har aldrig presset en kat til at blive klippet. Hun har før afvist katte som har været meget bange og hun sætter altid kattens ve og vel i højsædet.

Kan du udbyde mere præcist? Du kan sidde med nogle vigtige guldkorn til vores projekt og jeg er meget interesseret i at høre din mening :slight_smile:

[QUOTE=reffi;602467]Tak for din feed back lenschow :slight_smile:
Jeg er ikke helt med på hvad du mener med det du skriver.
Vores kunde som vi laver dette projekt på baggrund af, er meget dygtig med katte og hun har aldrig presset en kat til at blive klippet. Hun har før afvist katte som har været meget bange og hun sætter altid kattens ve og vel i højsædet.

Kan du udbyde mere præcist? Du kan sidde med nogle vigtige guldkorn til vores projekt og jeg er meget interesseret i at høre din mening :)[/QUOTE]

Jeg er ret sikker på at hun mener det mangler på hjemmesiden…
Det synes jeg i hvert fald…

[QUOTE=Henriette;602476]Jeg er ret sikker på at hun mener det mangler på hjemmesiden…
Det synes jeg i hvert fald…[/QUOTE]
Ahaaa. Forstod det ikke helt fordi der findes allerede et billede af ejeren på siden (under bestil tid).
Hun har før haft en video på siden, hvor hun klipper en af sine egne katte ned og efter hun lagde den op, så stoppede folk med at ringe og da hun tog den af var der kunder i butikken igen, så nu tager vi spørgsmålet, om der skal eller ikke skal være en video på siden, ud i en test :slight_smile:
Et CV kunne være en god idé af have, men der er ingen uddannelse i at læse til kattefrisør, men hun har været opdrætter og sådan noget kunne man jo ligger derind i stedet for. God idé :slight_smile:

Ok ikke fordi jeg skal deltage i jeres projekt:-) Jeg kender ikke frisøren, som kan være dygtig men jeg uddyber gerne

• Jeg fandt ikke fotoet… Men jeg bestilte heller ikke tid. For jeg er en skeptisk og kritisk ejer, der ikke en gang gør hvad dyrlæger og foderproducenter siger, så jeg vil SE giraffen - før jeg bringer mine elskede dyr til hende. Og jeg vil se noget CV af samme årsag… :slight_smile:

Jeg ved fra min egen hjemmeside, at det er yderst vigtigt. Kæledyr er folks kærligste eje (næsten - kun overgået af børn:-)).

Inden for hunde fx er der STOR forskel på kvaliteten ved frisørerne - nogle hunde kommer fra stederne efter det de har oplevet som overgreb…

Men hvorfor stoppede folk med at ringe, da der kom en video på siden?

MVH

PS når der ikke er en uddannelse, så skal der vel bare stå at hun er selvlært… Det er der jo ingen skam i…

[QUOTE=lenschow;602514]Ok ikke fordi jeg skal deltage i jeres projekt:-) Jeg kender ikke frisøren, som kan være dygtig men jeg uddyber gerne

• Jeg fandt ikke fotoet… Men jeg bestilte heller ikke tid. For jeg er en skeptisk og kritisk ejer, der ikke en gang gør hvad dyrlæger og foderproducenter siger, så jeg vil SE giraffen - før jeg bringer mine elskede dyr til hende. Og jeg vil se noget CV af samme årsag… :slight_smile:

Jeg ved fra min egen hjemmeside, at det er yderst vigtigt. Kæledyr er folks kærligste eje (næsten - kun overgået af børn:-)).

Inden for hunde fx er der STOR forskel på kvaliteten ved frisørerne - nogle hunde kommer fra stederne efter det de har oplevet som overgreb…

Men hvorfor stoppede folk med at ringe, da der kom en video på siden?

PS når der ikke er en uddannelse, så skal der vel bare stå at hun er selvlært… Det er der jo ingen skam i…

MVH[/QUOTE]

Kan sagtens forstå hvad du mener og vi vil også rigtig gerne arbejde på at gøre hjemmesiden så troværdig som muligt :slight_smile:

Angående videoen, så har vi snakket lidt om det og set den. Enten var det er tilfælde eller også syntes de at det så voldsom ud for en almindelig katteejer at katten blev trimmet med en trimmer, selv om katten er vant til at blive håndteret. Vi vil meget gerne have en video på igen :slight_smile:

Du har helt ret i at der skal noget på om hendes erfaring/referencer :slight_smile:

så har jeg svaret

det er en udmærket hjemmeside med gode prioriterede informationer, men den mangler en kærlig hånd rent grafisk :slight_smile:

den kunne sagtens bære mere info hvis den blev gjort mere indbydende

Hun har før haft en video på siden, hvor hun klipper en af sine egne katte ned og efter hun lagde den op, så stoppede folk med at ringe og da hun tog den af var der kunder i butikken igen, så nu tager vi spørgsmålet, om der skal eller ikke skal være en video på siden, ud i en test

det kan jeg faktisk godt forestille mig… mht video er jeg nu også mere interesseret i at se hvordan hun håndterer katten - jeg er personlig ligeglad med om hun trimmer eller friserer - det jeg har fokus på er hendes håndtering af misserne så hvis folk ikke kan klare at se en løvetrimning, så bare læg en op hvor det handler om at frisere og redde pelsen…

Det bliver ikke spurgt i skemaet: Men mit umiddelbare indtryk er måske at det er lidt amatør agtigt, måske pga. layoutet på hjemmesiden, og især formuleringerne og sprogbruget? :slight_smile:

Hun har fortalt at hun aldrig holder fast i katten men laver en “skål” hvor katten kan ligge sin pote og det ser umiddelbart ikke voldsomt ud. Det var et rigtig godt forslag :slight_smile:

Det er alt sammen noget vi skal arbejde mere med, men specielt sproget :slight_smile:

Tusind tak for svarene alle sammen . Vi har de svar vi skal bruge nu. Jeg kan senere vise jeg hvad vi har brugt jeres besvarelser til (logo/hjemmeside) :slight_smile:

Vi har nu allerede brug for jeres hjælp igen :slight_smile: Vi står og skal bruge 10 personer til en rundbordsdiskussion og håber nogen af jer vil hjælpe os.
For at deltage i denne diskussion skal I have en kat, have børn og bo i region Midtjylland. Vi har brug for at I kommer ind på vores skole, som er Erhvervsakademiet i Herning kl. 10 torsdag d. 26. maj, hvor vi byder på the/kaffe og et stykke kage. Her vil i blive sat i en gruppe, hvor i skal diskutere forskellige spørgsmål som vi stiller jer. Disse spørgsmål vil b.la. omhandle hvordan I bruger internettet og hvordan man evt. kunne lave reklamemateriale til Kattefrisør salonen. Dette vil maks tage 1½ time.
Som tak for jeres store hjælp, får de af jer som deltager en lille gave :slight_smile: