Ekstrem varme på vej til DK

DAAAAAAAAAAAAAAAAAMN det bliver HOT HOT HOT… De siger de i TV2 vejr… 31 - 32 grader på mandag siger de…

Så er det nok ikke der, jeg skal knokle røøøøfen ud af buksen…

Jeg er helt smadret i dag, for jeg har tonset rundt hele dagen…

I morgen skal vi lægge sten/fliser ude i forhaven, så den kan blive smuk og indbydende, men bare tanken om den ekstreme varme giver mig lettere ubehag - tror jeg nok…

Jeg er dælme bange for, at vores tur til Hjallerup Marked (her i weekenden) bliver aflyst - det orker jeg nok ikke, hvis der bliver så varmt… -mai

jeg må tilstå at jeg gerne vil have at det regner fredag… jeg skal hente en lille misse pige og hendes opdrætter ved lufthavnen på fredag… og på søndag tager opdrætteren hjem uden sin misse pige… og så er jeg blevet en fantastisk kat rigere…

Så for min skyld må det gerne regne fredag… Din søster kommer også lige forbi fredag… så den dag bliver helt perfekt…

Er bare spændt på hvordan labanen Mr Weasely og divaen Ticki tager imod en lille hollandsk pige…

ja skal da lige love for de har sat lidt godt vejr igang hos dmi

Årrrh, nej… ikke al den varme… altså jeg tror jeg har været en is i mit tidligere liv, for når det bliver varmt flader jeg bare ud -høhø

Min største drøm er at blive så rig at jeg kan flytte rundt i verdenen efter de optimale 17 grader gg Alt derover er for varmt og derunder er for koldt…

ÅH GUD NEJ -what -øøøvvvs -riprip (<-- og sådan kan i så finde mig)

Cemile når du finder det sted, gider du så sende en besked til mig? Så flytter jeg sgu med -høhø

Hvornår er det hun kommer? … Daniella altså

vi henter hende ved flyet kl 10 så vi er hjemme kl 12 på fredag… Det lyder til at hun har forelsket sig i vores tabby… hun skerev lige pludselig igår aften at vi godt måtte skrive den son reserveret ind til videre…

weeeeeeeeeeee varme Jubiiiiiiiiiiiiii -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot

For min skyld må det gerne blive hedebølge søndag, mandag eller tirsdag. Søndag skal jeg læse det sidste op inden min eksamen, det ville da ikke gøre noet at kunne side i varmen og gøre det udenfor.

Mandag skal jeg lige til en vedligeholdelseskøretime, og så afsted til Hillerød hvor mine eksamener foregår. Tirsdag skal jeg lige til eksamen i 2 timer så jeg ville for engangs skyld have fri fra arbejde til at NYDE vejret [bigloony]

sommer sommer og sol … la la lalla lalllaal

Er det nu jeg skal skrive jeg har ferie frem til mandag d. 9. juni -høhø -høhø -høhø -høhø -høhø -shhhh
-waytohot -waytohot -waytohot -rækkermegatunge -nananana -fløjte
Brita -fin

Kan det virkelig passe at der bliver godt vejr til hjallerup marked ? -høhø

Nej tak, det behøvede du virkelig ikke -mai

-upssa -hæhæ -likeit -tihi
Brita -fin