eKvittering?

Er der nogen der benytter det?

Jeg har lige læst om det i Samvirke og har downloadet app´en og kan slet ikke vente til jeg skal ud for at handle :tihi:

Det lyder sk*de smart!

jeg var en af testpersonerne og har brugt det i nogle år - det er super smart :slight_smile:

men det er ikke alle butikker der er med, men dem der er - der er det fixt

[QUOTE=Battlestar;799666]jeg var en af testpersonerne og har brugt det i nogle år - det er super smart :slight_smile:

men det er ikke alle butikker der er med, men dem der er - der er det fixt[/QUOTE]

Kan man se et sted hvem der er med? :slight_smile:

Det er så få butikker, at jeg finder det decideret uanvendeligt. Jeg skyndte mig at afinstallere igen og bede dem slette mig som bruger.

Butikkerne: http://www.ekvittering.dk/butikker_468.aspx

Æv! Jeg troede godt nok det var mere udbredt :frowning:

det bliver det - der er mange kæder der er ved at se fordelen i det :slight_smile:

jeg bliver helt sikkert ved med at have det, for jeg køber fx alt mit tøj i bilka… det er hvad jeg har råd til :slight_smile: og så er det super ikke at skulle gemme kvitteringer

[QUOTE=Battlestar;799735]det bliver det - der er mange kæder der er ved at se fordelen i det :slight_smile:

jeg bliver helt sikkert ved med at have det, for jeg køber fx alt mit tøj i bilka… det er hvad jeg har råd til :slight_smile: og så er det super ikke at skulle gemme kvitteringer[/QUOTE]

Jeg har lige meldt mig til i weekenden. Og jeg tror også på, at det nok skal blive mere udbredt. Men i første omgang er det fint, at Bilka er med - jeg køber nemlig også tøj der :høhø: