Elastik

Hej. Jeg står i en situation hvor jeg er i tvivl om jeg skal kontakte dyrelægen eller om der ikke sker noget med katten. Vi har lige lagt os til for at sove, da en af vores katte begynder at hoste helt stille. Vi kigger så til ham og der sidder han med en elastik hvor der er bidt et stykke af. Vi har ledt om den har været i nærheden, men den er ikke yil at finde. Så vi tror misser har spist det stykke. Ringer man til dyrelægen? Eller håber man det ryger ud den rigtige vej? Han leger stadig med den anden kat og virker normal indtil videre. Er bare bekymret :sweat_smile:

2 Synes om

Vi har en kat, der har spist elastikken fra drillepinde (så et stykke på cirka 40 cm) to gange :dokdok:

Begge gange har vi givet ham godt med vådkost for at gøre maven mere lind, og så har vi ventet. Når der har været afføring, så har vi tjekket, om elastikken var med. De er kommet ud på under en dag.

Mens I venter, skal I virkeligt holde øje med katten. Opfører den sig normalt? Spiser den? Har den afføring? Osv. Hvis der er nogen tegn på, at der er det mindste, så er det en tur til dyrlægen. En elastik kan desværre virkeligt lave ravage :confused:

5 Synes om