Elegante Jack

Nogen var glade for vi kom hjem og viste lidt af sin sædvalige elegance :høhø:

Mmm, så hyggeligt at putte på moar

Hovsa, der gled jeg da vist ned fra min bløde plads

Så må jeg hellere vaske mig lidt - så opdager de ikke at jeg gled :wink:

Wooooa, hvor forsvandt sofaen hen?

Og Jack landede tungt og elefant på gulvet - og slikkede sig lige lidt ekstra :tihi:

Den kat har bare ik lært at styre sin popo endnu :klapper::klapper::klapper:

:tihi: Hvor er han sød og klodset. :wehuu:

Han er for skøn :inlove:

Skønt billede :høhø:

Hvor er han herlig. :slight_smile:

Det altså også være svært altid at holde balancen, når man er i voksealderen :surrender1::høhø:

Han ser godt nok elegant ud:tihi:

Uha, nyder at se billeder af “min” dejlige dreng:hjerte:.Glæder mig til se ham i Brædstrup.

:klapper:

Herligt :tihi:

Men smuk det er han :hjerte:…den farve fremhæver hans sølv helt vildt flot:thumbup:

:klapper::wehuu:

Haha, ja, han ér jo altså en hankastrat :høhø:

Hvor er han altså sød!
Så gør det ikke så meget at han er en smule … motorisk udfordret :klapper:

Tak for de søde kommentarer :slight_smile:

Vi er totalt flade af grin hver gang han vælter ned af noget :høhø: I dag faldt han ned af en lænestol op til flere gange under et bette fotoshoot - men jeg var da os bare ond at holde den pind så han ik ku nå den :muhaha:

[QUOTE=galath;1141222]Skønt billede :høhø:

[/QUOTE]

Så utrydeligt som det er, er det utroligt hvor tydeligt det viser hvad der skete :tihi:

Jeg tror bare hans numse er i permanent ubalance :stuck_out_tongue:

[QUOTE=HeroldDesign;1141309]Herligt :tihi:

Men smuk det er han :hjerte:…den farve fremhæver hans sølv helt vildt flot:thumbup:[/QUOTE]

:smiley:

Det syns vi os :slight_smile: Generelt passer klare farver ret godt til ham - så heldigt vi har huset fyldt :høhø:

Jeg havde nu stadig troet en Europé ville ha lidt mere elegance end Nobby :tihi:

Faktisk er billedet jo knivskarpt - altså undtagen Jack, og det er den skarpe baggrund, der så tydeligt viser, at han er i ret voldsom bevægelse :slight_smile:

Åh, hvor er katte bare sjove når de dratter ned af ting :tihi:

Det er selvfølgeligt rigtigt :slight_smile:

Helt enig :smiley: