Elegante katte... ^host^

Er der mon nogen, der har set, hvordan en fræk hanmisling ser ud, når han hopper op på lågen af en opvaskemaskine, der står på klem, hvorefter lågen roligt daler ned til helt åbent? Med fræk hanmisling på altså :tihi:

Og er der mon nogen, der kan forklare mig, hvorfor samme hanmisling bare pinedød MÅ op på den låge igen. Og igen. og igen??? Her stod lågen på klem op ad en stol, som jeg sad på. Og ja, så skvattede man jo lidt ned. Hvilket jo så slet ikke ser ud til at afskrække den unge herre overhovedet!

Man skulle jo tro, at siatalere var bare en lillebitte smule klogere. Ja, og mere elegante i øvrigt også! ALDRIG har mine lår set så stribede ud, som efter at jeg har fået de hersens kræ - de kan slet ikke finde ud af at hoppe op på en bare nogenlunde måde :venter:

mvh. tina

Tjah, jeg har osse en masse striber på mine ben, men det er generelt set fordi misserne herhjemme ikke er alt for gode til at bedømme afstande og en anelse kluntede + lidt tunge bagi :høhø:
Det er ikke bare siamissere der er lidt uelegante fnis

Hahaha, siatalere :hjerte:

Herhjemme har jeg hems, med ca 3 meter ned. Det gelænder skulle Ellie da lege på. :S
Lige indtil den dag hun faldt ned! Det lærte hun heldigvis af - hun faldt også lidt uheldigt, så tror hun slog sig.

Uh Tea, det var også højt ned!! Godt at hun fandt ud af, at hun ikke er SÅ elegant :slight_smile:

mvh. tina

Jamen det er jo SJOVT! Lidt som en tivoliting. Man hopper op og ryger blidt nedad :smiley:

Jeg tror han gør det fordi han synes det kilder i maven :smiley: Mine elsker f. eks. at blive gynget i en Ikea-pose, det er vel lidt det samme :smiley:

Så må du jo lære at lukke lågen til opvaskemaskine :rock: :høhø:

Samtidig vil det nok være en god idé, at du sikrer dig, at du ved, hvor katten er, når du skal sætte maskinen i gang :slight_smile:

Fordi de simpelthen er SÅ snot nysgerrige af natur, men mest fordi han kan :hjerte: Det er jo netop én af grundende til de er så dejlige (det meste af tiden :wink: ) :klapper:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1227698]Jamen det er jo SJOVT! Lidt som en tivoliting. Man hopper op og ryger blidt nedad :smiley:

Jeg tror han gør det fordi han synes det kilder i maven :smiley: Mine elsker f. eks. at blive gynget i en Ikea-pose, det er vel lidt det samme :D[/QUOTE]

Nej hvor sjovt!! Det kan da sagtens være derfor. Det ligner lidt bambi på isen, når han prøver på at holde balancen på den :slight_smile:

[QUOTE=galath;1227706]Så må du jo lære at lukke lågen til opvaskemaskine :rock: :høhø:

Samtidig vil det nok være en god idé, at du sikrer dig, at du ved, hvor katten er, når du skal sætte maskinen i gang :)[/QUOTE]

Dem plejer nu at være lukket, lige bortset fra, når den er færdig med at vaske, hvor jeg sætter den på klem for at tingene tørrer bedre :slight_smile:

Ja, selvfølgelig er det da fordi han kan :tihi: Han var også lige inde og tjekke på begge “etager”, om det hele nu også var blevet HELT rent :engel2:

mvh. tina

Nogle er mere - snu - end andre. Iggy var så dum og uelegant at det trodser en hver beskrivelse. Han faldt jævnligt ned ad køkkenbordet fordi han glemte at kanten altså var rund. Og i toilettet og ned af sofaen og og og

Man keder sig ALDRIG - og lærer at chekke spidsen af kløerne flere gange om ugen for at se om en skulle være spaltet af så en fin ny spids er kommet frem. AV

Åhja, som stadig forholdsvis ny orientaler-øgle ejer kan jeg næsten hverdag konstatere at alle rygter om disse væsner passer!!! Så der har du din forklaring :wink:
… bortset fra det så lyder han da aldeles skøn … :smiley: