Elias er en bisse

I dag smuttede han ud af døren, da jeg kom hjem - uden at jeg opdagede det :uha:

Jeg kunne ikke forstå, at han ikke vimsede rundt om mig, som han plejer og heller ikke kom, da jeg kaldte.

Først kiggede jeg alle de sædvanlige steder, hvor han plejer at ligge - ingen kat. :?

Så i gang med at kigge under alle møbler - ingen kat.:?

Nu var jeg ved at gå i panik, for hvor pokker kunne han have gemt sig? :S

Han, må være smuttet ud tænkte jeg så og mig ud på trappen og kalde - ingen reaktion.

Jeg var nu helt ude af den og var sikker på, at han var smuttet ud da jeg gik og nu rendte rundt et eller andet sted udenfor, så mig i tøj og ned at lede efter ham.:ked:

Han var heldigvis ikke langt væk, for han sad nede på reposen mellem stuen og første sal og trykkede sig og glad var jeg.:hjertehop:

Han fik så mange l¨kys og kram - tænk hvis jeg aldrig havde set ham mere, det ville ikke have været til at holde ud.

Men jeg er nu sikker på, at han ikke havde været derude så længe, for bagefter kunne jeg huske, at han og Robin var i køkkenet i færd med at gnaske godbidder, da jeg gik.:høhø:

Ih altså … den slyngel!!!

Jeg har i mange år brugt en bestemt lyd, når der gives mad - derfor kan jeg altid kalde kattene til mig.

Det var måske en idé for dig? :slight_smile:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1036105]Ih altså … den slyngel!!!

Jeg har i mange år brugt en bestemt lyd, når der gives mad - derfor kan jeg altid kalde kattene til mig.

Det var måske en idé for dig? :)[/QUOTE]

Det kan godt være, men havde han været inde var han kommet, da jeg både raslede med madskålene og hans legetøj.:høhø:

Jeg tror ikke, at det havde hjulpet ude på trappen, for han var nærmest stiv af skræk, den lille bandit, så jeg tror ikke, han havde rørt sig ud af flækken.:uha:

Jeg håber han har fået sig forskrækkelse, så han ikke smutter ud igen.

Det håber jeg også - men man ved aldrig med katte :tihi: