ELIN - Ham den sorte Magnus!

http://www.hittekilling.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=153

Kan du ikke lige lægge nogle flere fotos af ham her til mig:-)

Jeg blev dybt forelsket lige da vi fandt ham på din trappe forleden og vil så gerne vide hvordan han har det nu:-)

Jeg tror flere brugere herinde BESVIMER når de ser ham. Jeg gik lige på halen og var SÅ tæt på at få kat nummer 5! Men jeg har en aftale med Nanoq som jeg holder…

Men Eliiiiiin - vi vil se flere billeder af den mus! Hold kæft han er sød - og SÅ mild.
Han spandt bare vi så på ham da han kom ind til Elin. At nogle bare kan stille sådan en lækker fyr fra sig på en trappesten - det fatter jeg ikke!

Det er utroligt.

En eller anden ejer bliver meget glad for denne meget specielle kat som Magnus er. HAvde han været min så havde jeg døbt ham Buddha:-))))

Billeder Eliiiiiiin! Pleeeease

Knus

Nej hvor ser han smuk ud…jeg vil altså også gerne se flere billeder -wehuu

Ja ikk… kom nu Eliiiiin:-)))

Han er pelset - som en lille pjusket bamseunge:-)

Ligner en MCO lidt i pelsen:-)

Jeg skal prøve at fange ham, men det er skisme svært. Bedst som man tror han er der, så er han et helt fjerde sted;o))

Så indtil videre må i nøjes med de to billeder her, men jeg skal nok få taget nogen flere af når han bestemmer sig for at være lidt i ro;o))

-wehuu -wehuu

Så lykkedes det sørme lige at få et par stykker mere.
Knus Elin

-forelsket-forelsket-forelsket-forelsket-forelsket-forelsket-forelsket-forelsket-forelsket

-lovelove -lovelove -lovelove -lovelove -lovelove -lovelove -lovelove -lovelove -lovelove -lovelove -lovelove -lovelove

Årrrhh hvor er han da en charmetrold -forelsket -forelsket -forelsket

Ja han er dejlig, man forstår ikke hvorfor han skulle smides væk.
Nu prøver jeg så at få ham solgt til nogen rigtig søde mennesker, jeg kunne jo desværre ikke overtale Helle til at få en kat mere;o))
Knus Elin

-storrespekt

-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu

Hvor er han skøn -forelsket-forelsket

Hvordan kan man bare smide ham væk?-ked-mai-mai

Åh, han er da sød

Jeg kan ikke overtales til den slags! Jeg har heldigvis slet ingen svaghed for sorte mislinger med pelskrave og mainpulerende “jeg er Så sød” øjne! Heldigvis da hehe

Heller ikke nu han er blevet til en pige. Efter dyrlægen havde gransket og kigget ved hjælp af en lommelygte, er Magnus blevet til en Maggie, men self. stadig lige sød og dejlig.

Knus Elin, der synes det er lidt pinligt, men når selv dyrlægen var i tvivl, såååå

Nåeh en veninde til Tara - nix du - hun æder Maggie hehe :slight_smile:

Især nu hvor Tara jo ligger med killing - THE KILLING altså :slight_smile:

ja Tip har fået en ny mor… SUK. Han er seks mdr,!

Sikker en lækker mis -wehuu