Eller næsten online

Det ser ud som om vi stoppede ved de 4, Diya ligger afslappet i fødekassen og killingerne spiser eller sover.

Tillykke, Dorte, dyyyygtig Diya - flere langhårede, uimodståelige somalissemisser love

:juhu::juhu::juhu::juhu::juhu::juhu:

Tillykke med de 4 nye Kigali mislinger Dorte :regnbuehop:

Hvor dejligt at alt gik godt og, at du endelig får små poter i huset igen.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Tillykke med de 4 småtlinger :flag::flag::flag::flag:

Tillykke med de 4 abybasser…dejligt at læse at du atter har killinger :smiley:

Selv om de voksne gør hvad de kan for at lave ballade i den lille hytte, så skal der sandelig nok komme godt gang i den om nogle uger. Sikke en herlig start på det nye år for dig :juhu:

Tillykke med dem alle fire :flag: :flag: :flag: :flag:

Det er da vist nogle pænt store bamser alle sammen :uha: :tihi:

Tillykke med familieforøgelsen Dorte :slight_smile:

Tillykke med de små baser.

Hjertelig tillykke med de 4 dejlige bebser :slight_smile:

Tillykke med mislingerne :slight_smile:

Tillykke med de fire bebser :hjerte:

Så fik du da lov og sove i nat :stuck_out_tongue:

Tillykke med de fire basser!

Vi havde en sorrel somali pige engang… Hun var den bedste kat nogensinde :hjerte:

Jeg vil IKKE se billeder!

:ups:

Stort til lykke med dem alle fire :flag: :flag: :flag: :flag: så bli’r der liv i det lille hjem igen :slight_smile:

Stort tillykke med babyerne, glæder mig til at se dem :thumbup:

Stort tillykke med de 4 små mislinger :slight_smile:

tillykke med de små mislinger :slight_smile:

Hvor lang tid går der egentlig før sådan nogle små banditter begynder at røre på sig for alvor? Ved absolut INTET om killinger :slight_smile:

Tillykk emd mislingerne

Tak for jeres Tillykker :juhu:

[QUOTE=Vipstøsen;768505]tillykke med de små mislinger :slight_smile:

Hvor lang tid går der egentlig før sådan nogle små banditter begynder at røre på sig for alvor? Ved absolut INTET om killinger :)[/QUOTE]

De begynder for alvor at blive sjove fra 3-4 ugers alderen, hvor de for begynder at lege.

Det er dælme længe siden du har været forfatter til en overskrift om fødsel, stort tillykke Dorte :slight_smile:

KH
Linda

Kom da lige til at se at mit banner er oldemor til venstre og mormor til højre :smiley: