Ellevild - burmeser

Hej Derude

Efter en uge på Viborg sygehus først med mistanke om akut opstået astma, men ved nærmere tjek en hjerte sygdom af de sjældne kom jeg hjem til et nyt system kamera jeg havde ventet på med længsel.

Har slet ikke lært hvad det kan, men her er et lille eksempel på auto tilstand og det er ikke tosset synes jeg.

Mea Culpa’s Ellevild ønsker alle KG’ere en dejlig solrig weekend, snart 7 uger og i fuld gang med sine to søskende i hele hytten.

KH
Linda og banden

ååååh hvor er Ellevild til at blive ægte ellevild over :wehuu: nøj hvor er hun fin! :smiley:

Nøjs hun ser kær ud:smelter:

Nøøøj altså :wehuu:
Bliver hun boende hjemme?

Så smuk! :hjerte:

[QUOTE=Beydana;1168562]Nøøøj altså :wehuu:
Bliver hun boende hjemme?[/QUOTE]

Ja, mon ikke hun gør, men hendes mørkere søster Evigglad, har altså også taget mig om hjertet, har jo noget med chokotortie

KH
Linda

[QUOTE=mea culpa;1168539]Hej Derude

Efter en uge på Viborg sygehus først med mistanke om akut opstået astma, men ved nærmere tjek en hjerte sygdom af de sjældne kom jeg hjem til et nyt system kamera jeg havde ventet på med længsel.

Har slet ikke lært hvad det kan, men her er et lille eksempel på auto tilstand og det er ikke tosset synes jeg.

Mea Culpa’s Ellevild ønsker alle KG’ere en dejlig solrig weekend, snart 7 uger og i fuld gang med sine to søskende i hele hytten.

KH
Linda og banden[/QUOTE]:

Uhhhh Linda, var jeg yngrer og magtede opdræt ville hun være den første kat, jeg spurgte om, at måtte købe ! Hun er i mine øjne tæt på " Perfekt" Mangler dog endnu øjenfarve men som kælekat WOW:smelter:
:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::inlove::inlove::inlove:
Cats og Conni

[QUOTE=conninissen;1168578]:

Uhhhh Linda, var jeg yngrer og magtede opdræt ville hun være den første kat, jeg spurgte om, at måtte købe ! Hun er i mine øjne tæt på " Perfekt" Mangler dog endnu øjenfarve men som kælekat WOW:smelter:
:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::inlove::inlove::inlove:
Cats og Conni[/QUOTE]

Tak Connie, jeg er selv yderst tilfreds og øjenfarven den skal nok komme, hun er jo ikke så gammel, hendes mor har de smukkeste brune øjne i verden…

Hvor er hun bare lækker og fin :hjerte: - og god bedring med helbredet, Linda. :slight_smile:

Jeg har ikke en fis forstand på hvordan hun skal se ud men hun er da noget af det mest nuttede jeg nogensinde har set, så utrolig harmonisk og ganske enkelt bedårende :smelter:

Sikke da en lille nuttegøj :smelter:.