Ellos

Jeg har fået efterårs/vinterkataloget fra Ellos ind ad døren, og der er en del pæne kjoler, habitjakker og nederdele i, som jeg rigtig godt kunne bruge på jobbet og så til en rimelig pris. (Jeg var lidt depri, da jeg kom hjem fra Berlin - jeg havde set det flotteste sæt tøj dernede, men det kostede 1000 EUR, typisk!!!).

Er der nogen af jer andre, der har prøvet at handle hos dem? Hvordan er størrelserne - sådan normale i forhold til butikstøj? Hvad med kvaliteten? Og hvad med servicen - er det nemt at bytte, hvir man får en forkert størrelse hjem, eller en vare man ikke kan lide alligevel?

Jeg har købt rigtig meget tøj på www.ellos.dk størrelserne synes jeg er helt almindelige og tøjkvaliteten er helt ok. Det eneste som er lidt træls er leveringstiden… De gange jeg har bestilt er der gået imellem 2-6 uger. Jeg har prøvet én gang at tøjet ikke passede, der sendte jeg det retur sammen med retursedlen og skrev at jeg ønskede pengene tilbage, det gik helt problemfrit og få uger efter var pengene fra Ellos på min bankkonto. Det er også meget nem at komme i kontakt med dem via telefon og mail, så jeg kan kun sige godt for Ellos :ok:

Jeg har købt en del tøj igennem Ellos(via min svigermor) til både min datter og jeg. Tøjet er i fin kvalitet synes jeg og deres service er i top hvis man vil bytte, man skal blot huske at følge deres anvisninger angående emballagen så man er sikker på at kunne få det byttet til rette størrelse.:slight_smile:

Også gode erfaringer herfra! :slight_smile:

/Mette

Køber også både tøj og andet gennem Ellos, og har altid været tilfreds. Jeg har dog aldrig oplevet at vente 2-6 uger på mine varer, men er der varer i restordre, får jeg besked om hvornår det kan forventes.
Du kan også følge dine varer på “min side”.
Jeg har handlet i Ellos lige siden jeg boede i Sverige ( i Gorm Den Gamles tid ) og kan bestemt anbefale dem. God servive og kontakt både via mail og telefon :slight_smile: