Elly er på KG også. :-)

Så må jeg også hellere sige HEJ og her er Elly så på KG !!! -what
Er nok ikke on-line så meget, men det virker langt mere appetiteligt end det andet galleri…så hvem ved…? -høhø

Velkommen til

Jamen godag, godag, Elly… Så håber jeg da at du falder til her inde hos os andre kattegale mennesker

Hej Elly -love

Stort Velkommen her hos os skøre Kattegale -ballonkitty

-weee -velkommen

Stort velkommen til dig, Elly -velkommen

Hjerteligt velkommen kære Elly

Håber du bliver fanget af det ligesom alle os andre, for guderne må vide du er lige så gal som os G

Kh Annette

-gruppekram

-velkommen hertil -bananer

Hej og velkommen Elly [smilie=hate-smile.gif]

Dejligt at se dig herinde, glæder mig til at møde dig irl, d.13-15… hehe så må vi se om du kan holde alle os kattegale ud -høhø

velkommen til elly, til dette fantastiske kattegale forum, håber du vil bruge meget tid her, for med alle de hunkøn omkring mig ka jeg jo risikere at udvikle mig til både strutskørt og leggings

KÆMPE KÆMPE STORT VELKOMMEN TIL DIG

[bigloony]
Stot velkommen til dig, Elly, dejligt at se dig her også. Jeg har været optimistisk og opretten profil til Lars, så nu må vi se, hvorvidt han kommer til at bruge den…

ja var elly ikke gal ku han da ikke holde dig ud vel -høhø -høhø -høhø

Jamen velkommen til da -velkommen Og så er det altså et sjovt billede du har på af jer begge [bigloony]

Stort -velkommen til dig Elly. Hvor er det dejligt, at du også er på her -velkommen

-sorry
…Guuuuuuuud…
Da jeg skrev ind på dette forum troede jeg i min uvidenhed, at det var sådan en “standard fætter” man skulle udfylde, inden man kom videre til næste trin i tilmeldingen… Vidste ikke at der ville være feed-back og velkomst hilsner fra nogen, indtil troldemor spurgte hvorfor jeg ikke havde svaret, kommenteret eller i det mindste takket jer for at have budt mig velkommen… Som hun også ved, så ligner det ikke mig IKKE at svare folk…jeg kan nemlig ikke holde “mund” særlig længe af gangen… [bigloony] Så jeg vil skynde mig at skrive -tak til jer alle for så fin og varm en velkomst jeg har fået fra jer.
-likeit

Så ligner i vist hinanden -nananana

Nej, undskyld, Stort velkommen til dig Elly [bigloony]

Så ligner i vist hinanden -nananana

Nej, undskyld, Stort velkommen til dig Elly [bigloony][/quote]

Hvor har du dog ret på det punkt… [bigloony] Og tak til dig for velkomsten også…

Hey there Elly og stort -velkommen fra mig

dejligt du kunne være med os [smilie=hate-tunz.gif]

håber du får det alletiders herinde - vi er glade for at du har joinet vores lille fest -hop

Knus og mange -pote dask

Miss T

Først og fremmest…tak til jer alle for så fin en velkomst endnu engang…

Vil lige sige at jeg kun var inde på KGalleriet et par gange. Kunne ikke lide stemningen sådan fra start af, men må tilstå at jeg er blevet lidt bidt af jer alle herinde. God takt og tone skal alle roses for herinde…Jeg er blevet lidt bidt… Så bidt at jeg nu har været inde og kigge flere dage i træk for at blive opdateret i alle (JA ALLE) forums. Har ingen orange, så alt er læst. [bigloony]

God hjemmeside Miss T og PeterPlys. Fin opbygning. Specielt Galleriet kan jeg lide. Simpelt og samlet når man er inde hos en bruger og kigge.

-høhø Ja Elly og nu vi har fået en klo i dig, så slipper vi dig ikke -bananer Du er nu en kattegal -rækkermegatunge