Elsker at male ;)

Ja, som overskriften siger, så er jeg jo ikke kun fotograf, men maler også :tihi: og sælger også af det, så det er jo dejligt…at male er en anden del af mig og jeg er ellers et rodehoved, men når jeg maler, må det endelig ikke blive for rodet…mærkeligt ikke :wink:

Dette har titlen: “Intet” og er malet i akryl str. 80 x 60 cm…

Hvor er du dygtig!
Det er både fascinerende og lidt uhyggeligt, synes jeg…og det er jo dét kunst kan. Sætte nogle følelser igang :ok:

Jeg kan ikke få øje på det uhyggelige… men jeg kan rigtig godt li’ det! :ok:

Det er flot - du har talent. :thumbup:

det er flot!!!

men virkelig spooky - jeg tænker på blod der løber ned af væggen lige når jeg ser det… og når jeg kigger nærmere på det så har jeg faktisk assoiciationen “intet liv tilbage”

fed effekt!!! :ok:

:inlove:

Hvor er det fint…

Jeg ser en person i midten af billedet, der står og ser ud af et vindue…

Hvor er det fint…

Jeg ser en person i midten af billedet, der står og ser ud af et vindue…[/QUOTE]

[QUOTE=Theomilou;1081997]Hvor er du dygtig!
Det er både fascinerende og lidt uhyggeligt, synes jeg…og det er jo dét kunst kan. Sætte nogle følelser igang :ok:[/QUOTE]

Det er jo det vigtigste, hvis det sætter tanker i gang :wink: tak…

Tak :wink: skal du have…

Mange tak :slight_smile: har malet i 100 år og en sommer ha ha…

[QUOTE=Battlestar;1082117]det er flot!!!

men virkelig spooky - jeg tænker på blod der løber ned af væggen lige når jeg ser det… og når jeg kigger nærmere på det så har jeg faktisk assoiciationen “intet liv tilbage”

fed effekt!!! :ok:[/QUOTE]

He he…uha, sikke nogle tanker :wink: Men netop titlen “intet” er jo på samme spor som dig :slight_smile: og mange tak…

Her er et andet, som måske for nogen også er lidt uhyggelig :wink: men ikke for mig…det kaldes “sirener” og er også 80 x 60 cm

Super fede billeder - Åhhhh gid jeg havde talent med en pensel! suk

Det er jeg faktisk sikker på du har…du er kanon med et kamera, og derfor ser du verden på en anden måde end mange andre…og så er det et spørgsmål om øvelse :slight_smile: Det er en fantastisk måde at slappe af på…

De er rigtig fede.

Har du måske ligefrem en hjemmeside, hvor man (jeg) ellers kan se hvad du har lavet ?

[QUOTE=Vipstøsen;1083387]De er rigtig fede.

Har du måske ligefrem en hjemmeside, hvor man (jeg) ellers kan se hvad du har lavet ?[/QUOTE]

Åh…hvor er du sød :wink: nej, jeg har ikke en hjemmeside til det, jeg er så heldig, at mange har jeg fået bestilt på forhånd…hmmm…og her skal nok følge en forklaring, :tihi: Det er sådan, at jeg tager ud til folk, der ønsker et maleri af mig, hvor vi tager en snak omkring deres liv og ud fra det maler jeg så ud fra de tanker jeg får…det er meget specialt og faktisk utroligt spændende og spirituelt :slight_smile:

:inlove:

Dét der lyder slemt fristende - jeg kunne godt bruge et STORT maleri på én af mine vægge…:wehuu:

Dét der lyder slemt fristende - jeg kunne godt bruge et STORT maleri på én af mine vægge…:wehuu:[/QUOTE]

;)… det er også meget spændende… Dette maleri er i str. 100 x 100 cm og handler om, en kvinde som ALTID har båret på andre mennesker, og hjulpet dem op, men samtidig har haft overskud til sig selv, derfor lyser hun op, selvom hendes arme er blevet lange, men alligevel har det været hårdt for hende, derfor disse lidt dystre farver
:slight_smile:

[QUOTE=yvonne42;1083556];)… det er også meget spændende… Dette maleri er i str. 100 x 100 cm og handler om, en kvinde som ALTID har båret på andre mennesker, og hjulpet dem op, men samtidig har haft overskud til sig selv, derfor lyser hun op, selvom hendes arme er blevet lange, men alligevel har det været hårdt for hende, derfor disse lidt dystre farver
:slight_smile: [/QUOTE]

:hjerte: :ok: :hjerte:

[B]SUVERÆNT billede

[/B]

Hvor meget inde over, er kunden (mig) mens du maler ??

Er jeg med inde over MENS det bliver malet - eller ser man først det fine resultat til sidst ??:slight_smile:

Og hvor lang ventetid er der til et møde med dig ??

[QUOTE=Tante Tut;1083564]:hjerte: :ok: :hjerte:

[B]SUVERÆNT billede

[/B]

Hvor meget inde over, er kunden (mig) mens du maler ??

Er jeg med inde over MENS det bliver malet - eller ser man først det fine resultat til sidst ??:slight_smile:

Og hvor lang ventetid er der til et møde med dig ??[/QUOTE]

Tak :slight_smile: Du får lov, til at se det ca. midtvejs, hvor jeg tager et billede og sender til dig :slight_smile: Med hensyn til farver, så viser jeg dig hvilke jeg vil arbejde med…(det er jo meget godt, at det kan passe ind i stuen) :wink: men derfor tager jeg altid mødet hos kunden…ventetiden kommer an på, hvornår det kan passes ind i kalenderen, men ca. 3 uger…

Det “værste” ved dette er nok prisen, for det er dyrt :slight_smile:

[QUOTE=yvonne42;1083575]Tak :slight_smile: Du får lov, til at se det ca. midtvejs, hvor jeg tager et billede og sender til dig :slight_smile: Med hensyn til farver, så viser jeg dig hvilke jeg vil arbejde med…(det er jo meget godt, at det kan passe ind i stuen) :wink: men derfor tager jeg altid mødet hos kunden…ventetiden kommer an på, hvornår det kan passes ind i kalenderen, men ca. 3 uger…

Det “værste” ved dette er nok prisen, for det er dyrt :)[/QUOTE]

:inlove:

Nøj, det lyder bare godt alt sammen … og prisen er vel til at leve med, hvis man får et dybt personligt billede…

(hvad er ca. prisen ??) :høhø: