Elsker at male ;)

Wow…
Det er godt nok nogle rigtig flotte billeder du laver!!!

Nøj, det lyder bare godt alt sammen … og prisen er vel til at leve med, hvis man får et dybt personligt billede…

(hvad er ca. prisen ??) :høhø:[/QUOTE]

Prisen er selvfølgelig lidt forskellig fra opgave til opgave, også fordi det kommer jo an på, hvor man bor , hvor stort maleriet skal være osv…så priserne er fra kr. 6000,- og så ellers derop af…har lavet eks. et maleri til kr. 28000,- men der malede jeg også direkte på en hel væg, he he…så det var jo specielt…

Det der gør hele denne proces så spændende er den tillid, som der nødvendigvis skal være mellem mig og så kunden (men der er det godt, at jeg samtidig er uddannet coach, det gør det lidt nemmere), og så er hvert et maleri jo et unikum :wink:

Argh…det var så lige forkert, det jeg fik slettet, ha ha…tosse er jeg :wink: nå men pyt med det…jeg ville ellers bare redigere…

:slight_smile:

Jamen, det er da en rimelig pris - synes jeg.

Må vi ikke se lidt flere billeder ??

De er bare SÅ flotte, dem du har vist.

[QUOTE=Tante Tut;1083699]:slight_smile:

Jamen, det er da en rimelig pris - synes jeg.

Må vi ikke se lidt flere billeder ??

De er bare SÅ flotte, dem du har vist.[/QUOTE]

Desværre har jeg ikke mange fotografier af mine malerier, da det ikke er alle der er vilde med, at “udstille” dem :slight_smile: Men dette malede jeg til nogle som var færdig i en proces med at ombygge deres hus (det havde været SÅ hårdt et projekt, og det synes jeg, at jeg fik fanget meget godt ;))

Det er jo meget forskelligt, hvad folk er midt i og hvor dybt de ønsker, at et maleri skal være, men igen det er så også det, der er så spændende…men du må jo sende mig en pm, hvis det er noget, du på et tidspunkt får lyst til…det er SÅ lækkert, at få et lavet et maleri, der er en del af en selv…

Jeg ejer virkelig ikke talent til at male. Tvivler endda på MEGET øvelse kan rode bod på det. lol Har dog planer om at give mig i kast med et enkel, men er endnu ikke kommet videre end tanken og lærred er købt. Svært uden maling. lol
Jeg holder mig til at tage billeder tror jeg. :ups:

[QUOTE=Kimilla;1083729]Jeg ejer virkelig ikke talent til at male. Tvivler endda på MEGET øvelse kan rode bod på det. lol Har dog planer om at give mig i kast med et enkel, men er endnu ikke kommet videre end tanken og lærred er købt. Svært uden maling. lol
Jeg holder mig til at tage billeder tror jeg. :ups:[/QUOTE]

Det er du jo så også eminent til :wink:

Ja det kan så diskuteres. :slight_smile:

[QUOTE=yvonne42;1083723]Desværre har jeg ikke mange fotografier af mine malerier, da det ikke er alle der er vilde med, at “udstille” dem :slight_smile: Men dette malede jeg til nogle som var færdig i en proces med at ombygge deres hus (det havde været SÅ hårdt et projekt, og det synes jeg, at jeg fik fanget meget godt ;))

Det er jo meget forskelligt, hvad folk er midt i og hvor dybt de ønsker, at et maleri skal være, men igen det er så også det, der er så spændende…men du må jo sende mig en pm, hvis det er noget, du på et tidspunkt får lyst til…det er SÅ lækkert, at få et lavet et maleri, der er en del af en selv…[/QUOTE]

:inlove:

Endnu et fantastisk billede - jeg bliver mere og mere lun på ideen - og jeg ved allerede, hvad motivet skal være :hjerte:

Endnu et fantastisk billede - jeg bliver mere og mere lun på ideen - og jeg ved allerede, hvad motivet skal være :hjerte:[/QUOTE]

He he…så må man jo håbe, at jeg får de samme tanker omkring motiv, hvis jeg taler med dig :tihi: I Øvrigt, er det jo skægt, for allerede nu har jeg eks…ved at læse meget herinde uden jo at kende nogen af jer rigtigt, mange motiver i mit hoved, det er jo skægt…

:inlove:

Ja. man lærer en del om hinanden herinde - må være sjovt for dig at male i tankerne til os :slight_smile:

Jeg er simpelthen vild med dine malerier! Farverne er fantastiske!!

Mange tak :wink: dette billede er holdt i den samme farve :wink: og det er så et billede, hvor der har været så mange “døde” ikke befrugtede æg, og så ENDELIG var der et der var befrugtet, et maleri der vakte lykke :smiley:

Wauw!

[QUOTE=yvonne42;1083854]Mange tak :wink: dette billede er holdt i den samme farve :wink: og det er så et billede, hvor der har været så mange “døde” ikke befrugtede æg, og så ENDELIG var der et der var befrugtet, et maleri der vakte lykke :smiley:

[/QUOTE]

:hjerte:

Hold nu op, hvor er det smukt !!!

Du er simpelthen bare helt vildt dygtig - og nu er jeg mere og mere sikker på, at jeg have et maleri…

Hold nu op, hvor er det smukt !!!

Du er simpelthen bare hel vildt dygtig - og nu er jeg mere og mere sikker på, at jeg have et maleri…[/QUOTE]

Hi hi…du siger bare til :wink:

:inlove:

PS : har du ikke selv nogen af dine malerier hængende ??

(som vi må se ??)

PS : har du ikke selv nogen af dine malerier hængende ??

(som vi må se ??)[/QUOTE]

Jo, men ikke så mange og slet ikke så “dybe” det er mere lidt stille og rolige malerier :slight_smile: Dette er himmelflugt og det hænger i min entré…

Synes stadigvæk de er meget fine dine malerier :slight_smile:

Må have dig i baghovedet hvis der bliver en dag hvor vi skal have et personligt billede… er desværre sket meget i vores liv som kunne give inspiration …