Elvira

Jeg sidder og tuder som pisket, jeg har lige fundet elvira ude ved vejen…Hun har ikke lidt, og hun var ikke ødelagt, men hvor gør det ondt…Det var hende jeg har haft i længst tid…Jeg har pakket hende i en pose og skal have fundet et sted at begrave hende…tror jeg gør i det i aften nede ved den sø der er ikke så langt herfra, der er pænt…:rip:

:ked:

Kæreste Ronja…:ked:

Jeg ved slet ikke; hvad jeg skal sige:
Det allerværste i livet er at miste èn; man har så kær.

Fra mig får du tonsvis af -kramer
Mona

Ronja det er jeg ked af at høre -kramer

God rejse lille misser :rip:

:blegne::blegne::blegne::blegne:

UFF !!

Sikke dog et mareridt… sidder her med kuldegys over hele kroppen.

Pak hende fint ind, og lav et pænt sted til hende…

:hjerte:

Det gør mig meget ondt du har mistet din smukke kat :rip:

MVH
Gitte

Stakkels dig og stakkels stakkels Elvira :ked:

:rip: kom godt over regnbuebroen søde skat

Åh nej da, stakkels mis og stakkels jer :ked: God rejse lille mis :rip:

:ked::ked: Ronja, det er jeg virkelig ked af at høre :ked::ked:

Åh nej Ronja :ked:
Gudskelov for at hun ikke har lidt.
Hun elskede sin mor glad og sød og vil se dig smile igen. Hun venter på dig frisk og rask og spindende ved regnbuebroen -love
Kram til dig i den svære tid!

Nej , hvor sørgeligt :ked:… Sov godt lille mis :rip:

Mange varme tanker

:rip: Elvira

Stakkels mis :ked:

Åhhhhhhhh det gør mig ondt, masser af :knuser: til dig.
:rip: smukke mis.

Åhh, nej da! Det må da være frygteligt!! Jeg sender en masse tanker til dig!! Øv, hvor en træls dag!

Det gør mig ondt, men godt at du fandt Elvira, så du kan give hende et fredfyldt hvilested.

:rip: Elvira og -kramer til dig.

Lars laver også en trækasse til hende så hun kan blive anstændigt begravet, jeg undrer mig bare over hvorfor hun lige skulle dø nu…Tror på at der er en mening med alt, det er bare svært at se hvorfor en ung smuk, frisk og rask hunkat på 9 mdr skal dø så pludseligt…
Hendes søster døde samme dag som Ninja stod udenfor min dør og pev, så der var meningen lidt tydeligere ( ikke mindre smertefuld, men tydeligere)…

MANGE tak for jeres støtte, den betyder meget for mig.

[QUOTE=Ronja;130452]Tror på at der er en mening med alt, det er bare svært at se hvorfor en ung smuk, frisk og rask hunkat på 9 mdr skal dø så pludseligt…
[/QUOTE]

Ronja, jo mere frisk og rask en fritgående kat er, des større er sandsynligheden desværre for, at den bliver påkørt.

Jeg kan godt forstå, du er ked af det Ronja. Det er meget trist at miste et dyr man holde af :ked:

Trist at Elvira fik så kort et liv. Jeg håber, at hun har det godt, der hvor hun er nu :rip:

Stakkels mis :ked:

:rip: Elvira

Det gör mig saa ondt for dig…

I ses igen… R.I.P. Elvira

Kärlige hilsner