Så blev Jelly Jewel’s killinger 3 uger i dag.
De var 6 fra starten men 2 piger var meget små (vejede kun 65g)og den ene døde 2 dage gammel. Den anden pige som var meget lille er stadig lille men trives fint, men hun er en lille splejs ved siden af sine søskende, men er kommet op på 170g så tror helt sikkert at hun nok skal klare den.
De har fået navne nu og med stor hjælp fra Mona(her fra kattegale)har vi fundet på Elvis sange.
Der er en rød dreng som hedder Teddy Bear, en blå dreng som kom til at hedde Blueberry Hill, så er der en rød pige som er blevet døbt Tutti Frutti, en rød pige til som hedder Sweet Angeline og så er der lillepigen som kom til at hedde Little Darling.
Mange tak for hjælpen Mona, godt at du er en stor Elvis fan.
Så er der også lige et par billeder af Sex Bomben’s killinger, 3 tortie piger, en sort tabby bicolour dreng(sølv9 og en KOKATTE dreng,Hurra er bare så vild med de kokatte.
Der kommer billeder af Heaven’s og Tomber’s killinger om et par dage, pyha, der er jo mange at tage billeder af.
Hilsen Lisbeth og alle babyerne
[quote=Eva;68755]Hold da op for nogle skønne, pragtfulde killinger.
Og så har du endda flere på vej - det må bare være fast arbejde med så mange småtrolde i huset.
-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu[/quote]
Tak for ros, ja her er fast arbejde de næste par måneder og kan da godt grue lidt for alt mit julepynt, det bliver jo lige til den tid at der rigtig kommer krudt i rumpen.
Det var slet ikke meningen men 4 kuld så tæt på hinanden, de skulle være kommet løbende gennem sommeren, men sådan ville kattene det altså ikke og det må vi så tage med, men holder nok en meget laaaaang killingepause efter disse kuld, hi hi, men ih hvor er de altså bare skønne hver og en
Hilsen Lisbeth
[quote=Coon Danica;68753]Så blev Jelly Jewel’s killinger 3 uger i dag.
De var 6 fra starten men 2 piger var meget små (vejede kun 65g)og den ene døde 2 dage gammel. Den anden pige som var meget lille er stadig lille men trives fint, men hun er en lille splejs ved siden af sine søskende, men er kommet op på 170g så tror helt sikkert at hun nok skal klare den.
De har fået navne nu og med stor hjælp fra Mona(her fra kattegale)har vi fundet på Elvis sange.
Der er en rød dreng som hedder Teddy Bear, en blå dreng som kom til at hedde Blueberry Hill, så er der en rød pige som er blevet døbt Tutti Frutti, en rød pige til som hedder Sweet Angeline og så er der lillepigen som kom til at hedde Little Darling.
Mange tak for hjælpen Mona, godt at du er en stor Elvis fan.
Så er der også lige et par billeder af Sex Bomben’s killinger, 3 tortie piger, en sort tabby bicolour dreng(sølv9 og en KOKATTE dreng,Hurra er bare så vild med de kokatte.
Der kommer billeder af Heaven’s og Tomber’s killinger om et par dage, pyha, der er jo mange at tage billeder af.
Hilsen Lisbeth og alle babyerne[/quote]
-love Kære Lisbeth
Det har været en stor ære -respekt- for mig at være med
til at navngive killingerne.
Hvor er de smukke.
Jan siger: At jeg skal styre mig.
Jamen…jamen hvad skal jeg gøre, når jeg synes, at her
er plads til én “meget meget lille kat”.
Måske den allermindste i hele verden.
Den kan da ikke fylde ret meget.
Nærmest ingenting.
UUUMMM små dejlige missebørn, hvor er de skønne.
Hvad julen angår, så behøver du slet ikke pynte juletræ, du fylder den bare med killinger. De vil elske at have deres eget træ at klatre rundt i;o))
Knus Elin
[quote=Leopolds mor;69154]UUUMMM små dejlige missebørn, hvor er de skønne.
Hvad julen angår, så behøver du slet ikke pynte juletræ, du fylder den bare med killinger. De vil elske at have deres eget træ at klatre rundt i;o))
Knus Elin[/quote]
Hvor er de bare skønne Libeth, og hvor skønt at Mona den kære sjæl kunne finde på navne
Vi kan have ens julepynt i år for vi venter også igen nu på lørdag -wehuu
Knus til dig og dine skønne kokatte, jeg kommer en dag og nusser -wehuu
[quote=Karen P;69522]Hvor er de bare skønne Libeth, og hvor skønt at Mona den kære sjæl kunne finde på navne
Vi kan have ens julepynt i år for vi venter også igen nu på lørdag -wehuu
Knus til dig og dine skønne kokatte, jeg kommer en dag og nusser -wehuu[/quote]
Tusind tak… -wehuu
søde Karen.
Åh…jeg bliver så rørt -wehuu
En skønne dag skal jeg have en ko-kat.
Det er Lisbeth det kære væsen, som har lært mig udtrykket.
Kærlige tanker
Mona