Elysia vol.2

Tillykke med de små og en problemfri fødsel :stork:

Stort tillykke :flag: med de små. :hjerte: :thumbup:

:flag: Tillykke med trekløveret :slight_smile:

Takker :thumbup: Elysia passer forsat de små til UG. :hjerte:

De 3 killinger stor trives og har nu en vægt på: 185g, 180g & 145g :thumbup:

Og mit bud er at de to drenge er blåtabby og pigen lillatabby - så må vi se om det er korrekt. :kryds:

:smelter:

Pigen :hjerte:

Blå dreng :hjerte:

Gul dreng :hjerte:

Lillatabby pige, 2 blåtabby drenge :slight_smile: Det er ikke så værst :slight_smile:
VH
Susanne

Helt bestemt :slight_smile: Og helt perfekt med pigen har altid ønsket mig en lillatabby :wehuu:

[QUOTE=Juvena;1312539]Gul dreng :hjerte:
[/QUOTE]

Genetik er ikke min stærke side, ved jeg nok, men den her fik mig godt nok til at spekulere en ekstra gang :øhmm::rolleyes:

Jaja, jeg har regnet den ud, da jeg så nærmere på billederne ovenfor :slight_smile:

[QUOTE=galath;1312545]Genetik er ikke min stærke side, ved jeg nok, men den her fik mig godt nok til at spekulere en ekstra gang :øhmm::rolleyes:

Jaja, jeg har regnet den ud, da jeg så nærmere på billederne ovenfor :)[/QUOTE]

:stuck_out_tongue: Hehe, så længe de ingen navne har. Har jeg altid kaldt dem for deres halsbånds farve :tihi: hvilket ved hurtig gennemlæsning kan læses som deres ‘maske’ farve.

Her kaldes killingerne også for deres halsbåndsfarve.

:wehuu: Er altså så forelsket i hende her.

De to drenge stikker i ét hyl så snart man har dem oppe, men hun er bare så mild og nyder at blive nusset mens hun putter i ens hånd. :thumbup: De har alle fået øjne og trives forsat. Glæder mig til weekenden hvor jeg lige kan få skudt nogle nye billeder af dem. Ikke nemt med en baby på armen som ikke vil sidde stille, og gerne vil have fat i de små killinger. :hjerte:

Lige nogle hurtige skud :hjerte:

Af: Hototo, Hiawatha & Hilaku

:hjerte::hjerte::hjerte:

Vægten siger nu:

Hototo: 267g
Hilaku: 267g
Hiawatha: 241g

:thumbup:

Må heller komme med en opdatering på H-kuldet - vi har desværre kun to killinger tilbage, men de stortrives og Elysia er en super mor. Da de små lige var fyldt 3uger ca. fandt vi desværre den ene dreng død i fødekassen. :ked: Øv, og sikke ét chok vi fik.

Tiden er gået med at hygge om de to der er tilbage, og de er blevet nogle rigtig bøller som vimser rundt og leger. :hjerte:

I får da lige ét par skud fra idag af skønne Hiawatha :wehuu: