Emina og Alvin

Nu er det syv måneder og ni dage siden Alvin flyttede ind. Og til trods for Emina stadigvæk hvæser af ham når han løber efter hende (også når det er hende selv der løber hen og dasker ham en og løber væk i leg), så er der sket en ændring de sidste par uger. Fra at godt kunne sove i nærheden af hinanden, til ofte, ja nok dagligt, at sove i nærheden af hinanden.

Nu er det nærmest dagligt, at de begge ligger oppe på køleskab og fryseren.

Forleden lå de begge i kradsevinduet. Hvilket dog ikke er så tæt, men stadigvæk samme sted.

Og i dag fandt jeg dem så i sengen. Og jeg er rimelig sikkert på at Alvin lå der først. :hjertehop:

Det glæder mig utroligt meget, at de kan sammen, og langsomt blive mere og mere afslappet omkring hinanden. Nu mangler vi bare, at de kan finde ud af at lege sammen. :smiley:

Skønne billeder af dejlige katte. :hjerte:

Det er da bare et par gode katte, som følger hinanden.:hjerte::hjerte:
Som jeg også sagde i søndags, er jeg meget imponeret over, så godt Emina har accepteret en ny kat i huset.:thumbup:

[QUOTE=Enki;1303777]Nu er det syv måneder og ni dage siden Alvin flyttede ind. Og til trods for Emina stadigvæk hvæser af ham når han løber efter hende (også når det er hende selv der løber hen og dasker ham en og løber væk i leg), så er der sket en ændring de sidste par uger. Fra at godt kunne sove i nærheden af hinanden, til ofte, ja nok dagligt, at sove i nærheden af hinanden.

Nu er det nærmest dagligt, at de begge ligger oppe på køleskab og fryseren.

Forleden lå de begge i kradsevinduet. Hvilket dog ikke er så tæt, men stadigvæk samme sted.

Og i dag fandt jeg dem så i sengen. Og jeg er rimelig sikkert på at Alvin lå der først. :hjertehop:

Det glæder mig utroligt meget, at de kan sammen, og langsomt blive mere og mere afslappet omkring hinanden. Nu mangler vi bare, at de kan finde ud af at lege sammen. :D[/QUOTE]

Åh hvor fint. :wehuu:Det er jo det man kalder parallel-leg i børnehaven. :smiley: Det skal nok blive godt!

Det er bare SÅ skønt når der stille og roligt sker små fremskridt. Hvor er de dejlige begge to :hjerte::hjerte:

Forleden i sofaen, Alvin havde nuppet Eminas “plads”. Emina hopper op, opdager ham, stirre ondt på ham, han stirre ondt tilbage, og ingen af dem vil give sig. Til sidst vælger Emina at vende måsen mod ham og ligge sig ned. De endte med at ligge op af hinanden i 90 minutter, dog med lidt bevægelser. Billedet er taget lige da hun lagde sig.