Emina tjekker dagens sokke-post

I dag modtog jeg en SKØN pakke fra Dorte. & selv om indholdet var til mig & ikke Emina, har jeg jo lært at den slags oplevelser deler man. Så pakken på gulvet & mig iført kamera :tihi:

Tydeligvis med gode hilsner til Emina :hjerte:

& så skal i jo ikke snydes for de dejlige sokker jeg modtog. De er dejlige, flotte & passer perfekt! :thumbup: & jeg er så glad for dem! Tusind tak Dorte! :tak:

Det var jo total win-win det der! :thumbup:

Tillykke med de flotte sokker! :thumbup: Dorte er altså totalt sej til at designe og strikke sokker!

Skøn serie, Ea. Man skal give sig god tid, når man pakker ud med en kat som hjælper, for så skal alt undersøges… :klapper:

Designet har garnet altså klaret helt selv, men tak :smiley: jeg elsker at strikke strømper og som med så meget andet gir øvelse mester.

uh lækkert med hjemmelavede sokker hvad kostede sådan nogle? :smiley:

Ej hvor ser de bare lækre ud Dorte!!

Sådan nogle e lige til at blive misundeligt over - på den rigtig gode måde :wink:

Hvor er de flotte - og når de er undersøgt og godkendt af Emina, så skulle alting jo være i orden :thumbup:

Seje strømper :rock: … og emballagen ser ud til at være godkendt af Emina :tihi:

:hjerte::hjerte:

Skønne-skønne Emina… og skønne-skønne sokker…

Men ??

Var det ikke lige 5 minutter siden Dorthe tilbød at strikke dem til dig ??

Hun må strikke som lyn og torden for at lave 5 par sokkefede sokker på så kort tid… :ok:

Jeg er osse lidt misundelig - men kun lidt - for jeg mangler ikke sokker - jeg samler nærmest på dem :ups::ups: - hjemmestrikkede uldsokker er bare det bedste :slight_smile:

Skønne-skønne Emina… og skønne-skønne sokker…

Men ??

Var det ikke lige 5 minutter siden Dorthe tilbød at strikke dem til dig ??

Hun må strikke som lyn og torden for at lave 5 par sokkefede sokker på så kort tid… :ok:

Jeg er osse lidt misundelig - men kun lidt - for jeg mangler ikke sokker - jeg samler nærmest på dem :ups::ups: - hjemmestrikkede uldsokker er bare det bedste :)[/QUOTE]

Jo jeg synes hun har været hurtigt. :thumbup: & det med at samle på dem, det gør jeg ozz. Hjemmestrikket sokker er klart de bedste sokker der findes! :hjerte:

:slight_smile:

ENIG !!

Jeg kan godt selv strikke sokker - men jeg får aldrig rigtig gjort det - måske fordi jeg har en supersød veninde - der strikker hver morgen og eftermiddag i toget på vej til og fra job. :thumbup:

Og med min størrelse 35 går det lynhurtigt at strikke til mig…

:thumbup: