Emma Dilemma

:sorry:

Åh, det er jeg ked af at høre. Det er den evige skræk man har når man har sådan en kat der insisterer på at være ude. Øv øv øv, at det skulle ske for lige Emma

Hvor jeg føler med jer. Men sommetider er det bedste man kan gøre for sin kat, at lade den løbe frit. Også selvom den så får et kortere liv. Min egen Bastian er også en kat man ikke kan lukke inde. Det ville være dyrplageri at forsøge. Men det er jo stadig lige hårdt at miste sin kat, på den måde. Jeg tænker på det hver dag når jeg lukker Bastian ud. Men alternativet er værre…

Åh hvor jeg dog føler med jer… :hjerte:

Jeg syndes bestemt heller ikke du skal bebrejde dig selv. Hun havde ikke kunne trives hvis hun ikke måtte komme ud. Nogengange syndes jeg også det er lidt synd for indekatte eller katte i indhegnede løbegårde…:ups: Desværre er livet for hårdt nogen gange, men man er nødt til at leve det alligevel og ulykken rammer meget uretfærdigt og tilfældigt. Hun kunne ligeså godt have fået et lykkeligt langt liv… synd at det bare ikke blev. Men du gjorde dit bedste for hende.

Hvor gør det mig ondt for dig, du skulle midste din misser.
Lad være med at bebrejde dig selv, du gjorde det for din kat den helst ville, lod den gå og komme som den helst ville.
Jeg har tænkt som dig, men jeg ved også vores xena ville være gået i stykker, hvis hun blev spærret inde.
De var lykkelige i den korte tid de fik lov til at være sammen med os, nu må vi så vente med at se dem igen til vi selv er på den anden side.
Knus fra Elin