Emma savnes 6100 Haderslev

Min venindes kat Emma forsvandt i går ud af et åbentstående vindue. Hun er muligvis i løbetid. Min veninde bor i en lejlighed over Fakta inde i midtbyen. Emma er ikke vant til at være ude :frowning:

Emma er chippet 276 096 909 060 456.

Hun er født Juli 2010. Hun er meget kælen og fortrolig med mennesker.

De savner hende meget, og børnene er dybt ulykkelige :ked:
Vi håber sådan, at hun bliver fundet igen :kryds: :kryds:


Flere billeder kan ses i mit fotoalbum “Emma”.

Godt hun er chippet, den smukke mis. Håber hun hurtigt bliver fundet.
Eftersom hun er indekat, er hun sandsynligvis stadig lige i nærheden. Jeg kan se på kortet, at der er en del baggårde bagved Fakta’en på Gravene. Der er helt sikkert mange gode gemmesteder derinde. Og jeg ser også at butikken har åbent i dag indtil 20:00 - check med personalet, at hun ikke har sneget sig ind i vareindleveringen.
Det var bare et par idéer - resten af rutinerne kender du vel allerede herfra. :slight_smile:

De har efterlyst hende i Dansk Katteregister, Det Danske Katteregister, på Dyrenes Beskyttelses side, og de har været rundt og lede næsten uafbrudt, siden de opdagede, at hun var væk.

Desværre bliver fakta nok ikke særlig glade, hvis hun ligger kattegrus ud omkring huset :frowning:

Og min venindes printer er i stykker, men hun arbejder på at få skrevet noget ud med billede hos venner.

Jeg bor i Haderslev og skal selvfølgelig holde øjnene åbne efter Emma.
Er det Fakta på Gravene din veninde bor ovenpå ?
Bed hende om at kontakte Haderlsev Dyrehospital og Hejsager Dyrehospital i morgen. Måske får de Emma indleveret .

Ja hun bor på Gravene 18B på 1. sal.

Jeg har skrevet til hende, at hun skal kontakte Falck og dyrlægerne i området.

Hun er blevet set, men hun er endnu ikke kommet hjem :frowning:

Emma er stadig ikke fundet, vi er ved at fortvivle :frowning:

Man kan jo ikke være i tvivl om, at sådan en kat må være “nogens”.
Hun kunne naturligvis være blevet stjålet, men hvis hun er blevet set i går, er det nok ikke tilfældet.
Jeg tror, hun har fundet sig et rigtigt godt gemmested i nærheden. :kryds::kryds::kryds:

Hun er kun blevet set søndag, så hun kan meget vel være taget ind af en eller anden :S

Emma er meget meget savnet og stadig ikke fundet. De sidste dage er der ingen henvendelser kommet :frowning:

Åh, hvor er det forfærdeligt… :frowning:

Jeg håber fortsat! :hjerte::kryds::kryds::kryds::hjerte:

Det gør vi også, men håbet svinder med dagene :frowning:

Vi har haft flere herinde der har været forsvundet i mange dage/næsten 2 uger, som så pludselig er dukket op igen. Så vi må fortsat krydse fingere og håbe…

Ejeren kan også om aftenen når Fakta er lukket, gå ned og drysse gruset ud - og så feje det op inden de åbner igen næste morgen. Det kan højne chancerne en smule, da katte RET ofte ‘rejser’ når det bliver mørkt, og mennesker og biler ikke er så repræsenteret i bybilledet…

Det kan jeg foreslå hende. De leder på alle tider af døgnet. Men jeg hælder desværre til, at nogen måske har taget hende ind.

Puhh jeg ved hvordan i har det! Det er så frygteligt frygteligt, jeg krydser alle fingre for jer og håber at jeres Emma er i god behold -Alt alt lykke til, håber virkeligt hun selv vender hjem eller at nogen ser hende og tager affære!

Der er intet nyt om Emma. Min veninde er meget fortvivlet, og hun leder dag og nat.

Stadig intet nyt om Emma :ked:

ØV ØV øv

Det lyder ikke rart…:frowning: