Emma savnes 6100 Haderslev

Nej, vi håber stadig, at hun snart bliver fundet.

Hold ud! Det er sket før, at katte bliver fundet efter at have været væk i ugevis. :kryds:

Her i morges fik jeg en besked om, at hun var set ved Sdr. Ottinggade, så nu bliver der ledt på livet løs. Og så :kryds: :kryds: :kryds: vi alt for, at det var hende, og at de får hende med hjem.

:kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Ja, for fanden!!!

De har været ude og lede efter hende i det område, hun skulle være set - uden held :ked:

Øv altså… :frowning:

Men jeg håber stadig! :hjerte::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::hjerte:

Der er stadig intet nyt om Emma :ked:

Det er bare Øv. Men hold modet oppe alligevel… :kryds::kryds::kryds:

Haderslev er bare så stor, der er så mange steder, der bør sættes sedler op, det er jo næsten håbløst :ked:

Hvis de ikke allerede har gjort et, så masser af plakater i området, hvor hun er set.

Gerne i STOR størrelse og med (farvebillede), så det er noget folk får øje på.

  • selvfølgelig (mindre plakater) ind af brevsprækkerne og op i forretninger.
    Få evt børn involveret og udlov dusør, det hele er sikkert allerede sket, men…

:kryds::kryds::kryds: og husk at der er rigtig mange katte der bliver fundet selv efter lang tid, ofte lige når folk begynder at opgive håbet.

Håber der snart er positivt nyt

EMMA ER HJEMME IGEN. :wehu: :wehu: :wehu: :wehu: :wehu: :wehu: :wehu: :wehu:

Det er bare dagens allerbedste nyhed. En dame havde fundet hende nede i Damparken. :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Efter næsten tre uger - fantastisk! :wehu:

Der var da en god nyhed for alle. Det skal fejres. :flag::fløde1::flag:

Efter næsten tre uger! Hvor er det skønt at høre :thumbup:

:ok:

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Fantastisk! Mange tak for den gode nyhed, det kan man da kun blive i rigtig godt humør af. :smiley:

Jeg har også fået de første MMS’er af en glad Emma og en glad veninde, hvor Emma ligger på skødet af hende og ser ud til, at hun aldrig vil rejse sig derfra igen :tihi:

:juhu::juhu::juhu::juhu:

Det var da bare dagens, ugens, månedens dejligste indlæg… :hjerte:

Det var da bare dagens, ugens, månedens dejligste indlæg… :hjerte:[/QUOTE]

Ja, vi kan heller ikke få armene ned igen :juhu:

Den yngste græd af glæde i nat, da de fik hende tilbage.

Åh, hvor dejligt, at Emma er tilbage igen. Hvor er det altså bare fantastisk! :wehu:

Ja, og hun har rigtig været savnet. Jeg forudser en kæmpe forkælelse de næste mange dage :tihi: