En avlskat kostede dig?

Som jeg skrev i den anden tråd syntes jeg det er uinteressant hvem der gør hvad, men det kunne være sjovt at se tallene. Altså opretter afstemning så vi kan få nogle tal i spil.

Skal det være den faktiske pris, eller skal rejse med regnes??

Jeg tænkte den pris som du og opdrætteren blev enige om at katten skulle koste. De faktiske udgifter ved at erhverve katten er jo en anden sag. (men kan også være en betydelig udgift)

Du skal tillade flere stemme muligheder, når man nu har priser i forskellige prislejer.

Det kan man også, jeg har ihvertfald sat x i 2 :slight_smile:

Her siger den at jeg allerede har stemt :frowning:

Måske fordi du har trykket stem inden du satte flere x´er??

Men det troede jeg man skulle ??-surrender:uha: SORRY:ups:

:tihi: sådan er det jo bare, ærgeligt, men nu har du lært det.

Jeg synes godt nok der burde være flere intervaller højere oppe. Men det er jo nok forsent at rette nu…

Jeg tror jeg kommer til at give 3500-4500, kommer an på hvor jeg ender med at købe henne :slight_smile:

Ja det er det. Tror jo heller ikke at folk vil stemme en gang til.

Syntes godt nok det er lidt af en svær displin at lave sådan en afstemning. jeg havde meget svært ved at nå så langt ned at jeg fik lavet de der svar muligheder inden jeg sendte min besked.

Det med hvor mange x man må sætte er ogsålidt af en hemmelighed. Og når man så vil oprette ens tråde NÆSTEN tror pc et den skal bestemme og sender en uden om.

Jeg mangler en valgmulighed der hedder alt for meget:tihi:

Enig - og om krikken var pengene værd:-)

Jeg har ikke eneret på at starte afstemninger så …

mangler også en se svar:) så man automatisk set svaret :stuck_out_tongue:

Eva - En lille hemmelighed… ? Er sikker på jeg gerne vil høre den :slight_smile:

Jeg ved egentlig ikke hvad jeg regner med. Kigger på nogle briter i sverige, men jeg er på ingen måde tæt på en pris. Jeg har ikke en ide. Jeg har hørt at avlsbriter koster det dobbelte af kælekatte, men har også hørt at de slet ikke er så dyre. Sååå jeg ved det ikke endnu. Godt jeg har lidt tid at løbe på :slight_smile:

Hvorfor kan jeg se at det står 3500 til 4500kr her (når jeg citerer mit indlæg) men ikke i indlægget?

[quote=Bamse;361909]Eva - En lille hemmelighed… ? Er sikker på jeg gerne vil høre den :slight_smile:
[/quote]

Øh, mig Eva, eller? Og hvilken hemmelighed?

[quote=Bamse;361909]Eva - En lille hemmelighed… ? Er sikker på jeg gerne vil høre den :slight_smile:

Jeg ved egentlig ikke hvad jeg regner med. Kigger på nogle briter i sverige, men jeg er på ingen måde tæt på en pris. Jeg har ikke en ide. Jeg har hørt at avlsbriter koster det dobbelte af kælekatte, men har også hørt at de slet ikke er så dyre. Sååå jeg ved det ikke endnu. Godt jeg har lidt tid at løbe på :)[/quote]

Bamse vi taler sølvbriter ikk’ ? Jeg synes nemlig at den pris de tar’ i Sverige og Norge ligger meget på linje med Danmark ?

De sølv-opdrættere jeg har kendskab til, og som arbejder med linjer som er testede fri for diverse skavanker - De tar’ ca. dobbelt op for en avlskilling, og det er osse hvad jeg selv har givet …Hvad andre varianter/briteopdrættere tager, ved jeg ikke noget om :slight_smile:

Enig… :slight_smile:
Meeen ville nu ikke bytte dem for noget andet… :slight_smile: