En beholder?

  • ja, ja jeg ved godt det er en 5 uger gammel rød aby killing:-)

Nej, Lis - han er ækel, så ham har du ikke brug for.

Men sæt ham af hos mig, så skal jeg nok tage mig af den lille fejlfarve :høhø:

k**T man må ikke bande men for hunde da han er sød…gid jeg var ældre

har lovet mig selv sådan en “vildkat” når jeg bliver pensionist

Lækker lille en … :wehuu:

må jeg være nysgerrig og spørge hvordan en tortie pige ser ud… når han er så smuk i rød så må en tortie også være et syn værd

Det findes ikke hos abyer.
Farven hedder faktisk slet ikke rød, men sorrel :slight_smile:

[quote=Vivi_Fletcher;399007]Det findes ikke hos abyer.
Farven hedder faktisk slet ikke rød, men sorrel :-)[/quote]

Ja i FIFe hedder farven sorrel - i CFA red - vil tro det samme i TICA?

Men det var da en opgave - at lave nogen tortie:-)

Jeg skal besøge og gramse for første gang i morgen:-)

Jeg vil også nok sige, at han er liiiige en tand for “grim” faktisk så grim at han kan få lov at bo her lige så længe han vil :wehuu:

Han er rigtig dejlig :slight_smile:

Findes ikke i FIFe-regi … røde aby’er er i virkeligheden cinnamon rent genetisk, ikke røde som følge af O-genet (som jo giver tortier).

I andre forbund laver de aby’er i mange forskellige kulører, som FIFe ikke anerkender, de er opstået ved indparringer af typisk tortie burmesere - der er et par eksempler på tortie og lilla aby’er her: http://www.crystalcats.co.uk/queens.htm

Nå ja, og så har jeg jo selvfølgelig lavet min Ups’er, som er datter af Lina (chokoladetortie burmeser) og Bassen (vildtfarvet abyssinier), og derfor blev en vildttortie tickedtabby abymeser! :høhø: - dog registreret som XSH f 25, så vidt jeg lige husker …

Han ser godt nok fin ud, Lis :wehuu: Så er det jo at man næsten bliver ærgerlig over, at man ikke har flere fertile abytøser at fortsætte opdrættet med … :slight_smile:

Uden at have forstand på racen siger jeg alligevel WHAUUU!

Temmelig mums må man sige:inlove:

-love Hvor er han dejlig og meget smuk -love

Han er da bare så nuttet og smuk så ja ham må da bestemt være “a keep`er”

Hvor er han da bare dejlig Lis :wehuu:

Jeg kan godt forstå du glæder dig til lidt gramseri snart.

Sikke en farve og ørerne…:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

LIIIS!!! det er jo herværk altså:mad:

KÆFT hvor er h*n cute:wehuu::wehuu:
Hvor var det lige du boede, skulle jeg ikke komme og være legetante og tage min store taske med:tihi:

Ja Lis kom du bare ham i en beholder og send ham til Ulstrup, jeg skal nok stå her med åbne arme. :wehuu:

Glem det, at troppe op på min adresse, han bor hos ordensmagten - 2 politibetjente:-)

:argh:

Ja, jeg havde helt sikkert beholdt ham! :wehuu: