En bøn fra en killingekøber - killingelister

Jeg tror desværre også, at mange opdrættere “udnytter” listerne og lader killingerne stå, selv om de er solgte eller de ingen har, for så, på den måde, at få reklame for deres opdræt… ??

Jeg har lige været inde for at slette mit kuld fordi jeg netop har fået solgt Adele, men jeg kan ikke slette kuldet kun redigere så alle killingerne nu står som solgt.

Så kommer det vel til at figurere på listen i en måned indtil jeg får en mail om at jeg skal klikke på linket ellers bliver det slettet? :gruble:

[QUOTE=DK Thomani;780586]Jeg har lige været inde for at slette mit kuld fordi jeg netop har fået solgt Adele, men jeg kan ikke slette kuldet kun redigere så alle killingerne nu står som solgt.

Så kommer det vel til at figurere på listen i en måned indtil jeg får en mail om at jeg skal klikke på linket ellers bliver det slettet? :gruble:[/QUOTE]

Jeg kan slet ikke komme ind og redigere i mine nu! :uha:

Det tror jeg du har ret i. Der er Så mange der er rigtig bange for ikke at få solgt deres killinger at de gerne vil reklamere hele tiden og jeg oplever endda på et andet forum at folk opretter annoncer på forventede killinger. Det synes jeg ærligt talt man kan bruge sin hjemmeside til, ikke en annonce, for man ved jo aldrig hvor mange killinger der kommer, om der overhovedet kommer nogen eller hvilke køn der kommer.

Jeg synes sommetider det er pinligt så desperate folk bliver hvis killingerne ikke er solgt når de er 12 uger. :frowning:

Okay, nu kunne jeg så…

Annie - Du skal bare vælge 0 i stedet for 1 der øverst ovenover killingernes info, så vil det blive slettet/ikke-vist…

[QUOTE=Eife;780591]Okay, nu kunne jeg så…

Annie - Du skal bare vælge 0 i stedet for 1 der øverst ovenover killingernes info, så vil det blive slettet/ikke-vist…[/QUOTE]

Netop, Kim har pointeret at det er vigtigt at man gør det på den måde, både af hensyn til siden, statistikken og i fht at kunne hive sine gamle kuld frem igen, hvis ikke de er solgt. Det sidste er der i min race ikke mange der gør, de opretter så et nyt “kuld” med en enkelt killing og vupti er de øverst på listen igen. Bevidst?? Det kan jeg jo kun gisne om, men det er som oftest de samme der laver den manøvre, så…

Altså jeg fik også ved en fejl oprettet et nyt kuld på samme kuld, da jeg egentlig bare ville ændre i hvem der var til salg og hvem der ikke var, fordi jeg kuldrede i det… Og valgte så at få ikke vist det gamle (for det nye var jo med de rigtige oplysninger), men det var såmænd ikke for at komme øverst, jeg var bare ikke så god til at finde rundt på siden… Og i øvrigt var der kun to kuld, så listen var ikke så lang :høhø:

Mon ikke vi alle laver kludder ind i mellem, det tror jeg, men når man ser det ske for den samme om og om igen, så … :wink:

Tak, det virkede :slight_smile:

Ja det er jo det :slight_smile: