En bøn til Trekkie

Søde, rare Trekkie

På det seneste har vi været så heldige at kunne se flere videoer af de skønne katte, der bor hos dig. Det er skægt at se dem i 3-D, så man også kan se, hvordan de bevæger sig og høre dem mjave, MEN kære Trekkie, vi mangler stadig at se Hendes Kongelige Højhed Phumba :brist::brist:

Mon vi kan være så heldige at opleve hende “live”?? :confused::confused:

Jeg har set hende OG nusset hende, og det er det allerbedste :hjerte:

Heldige asen! Hun virker som en kat med stor personlighed, og det ville være sjovt at “lære” hende lidt mere at kende :bebe:

Hun er noget så dejlig, og min søn og jeg var tæt på at komme hende i lommen :tihi:

Der er nu ikke så meget ved at filme hende L Hun sover det meste af tiden efterhånden… men jeg skal nok prøve om jeg kan få hende fanget på film næste gang hun får et af sine “lækkerhedsflip” L

Hun er altid læææækker :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Ja jeg er også en af dem, der meget gerne vil se en video af smukke Phumba og utålmodigt :venter:

Altså det har jo været svært nok blot, at få billeder hevet ud af Trekkie, af den smukke dame. Men hvis vi laver et større massivt pres på hende, så lykkedes det måske :høhø:

Uagtet om hun sover eller hvad hun ellers foretager sig, (på et eller andet tidspunkt skal hun vel have noget at spise tænker jeg) så har hun da ben, at gå på, og må derfor kunne foreviges på en lille video, og dem (videoerne) er du jo så godt til at lave :ok: Så ja tak en fin video af den meget smukke dame ser jeg helt bestemt også frem til at nyde.

Mvh
Yvonne

Jeg kan godt huske den fotoserie, du lavede, da Phumba gjorde sig lækker for at få mad - hun var bare SØD. Jeg kan ikke forestille mig, at hun kan være kedelig, men for mig virker det, som om hun har en STOR personlighed, så jeg venter med længsel… :kryds:

Jamen jeg skal nok filme hende næste gang der er noget at filme L Men altså 5 minutter med Phumba der enten sover eller spiser… er jo ikke ligefrem spændende, vel L

Jeg har IKKE glemt “udfordringen” altså :))

:smiley: Glædes.