En dag i Ana Bananas liv

Det var ikke planen, at Ana skulle med til dyrlægen idag, men først lagde Fanny sig ind i transportkassen og serverede en tår pat og så skulle hun jo også have lidt :smiley:

Hellere end at diskutere med nogen, lukkede jeg kassen og kørte til dyrlægen, hvor Fanny fik lov at blive, mens Ana kom med hjem (bare for en sikkerheds skyld :tihi:). Det var hun godt nok ikke begejstret for, for så var hun helt alene i hele verden :yikes:

Jeg kunne da heldigvis bruges som et midlertidigt alternativ - og så var der jo også onkel Galliano

Ham kunne man endda få til at lege :thumbup:

Men der var dog intet, der slog hendes glæde, da hendes mor og søskende kom hjem igen :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Så var dagen reddet :klap::wehu::wehuu:

Ej nogle skønne skønne billeder :inlove: :smiley:

Hvor er hun dejlig … :love2:
og resten af flokken… :besvimer:

Århhh hvor er det sødt at se hendes glæde ved leg med Onkel og da søskende og moar kommer hjem :inlove:

Skønne billeder :ok:

Ja billederne efter mor og søskende kom hjem…de er bare ikke til at stå for :thumbup::thumbup:

Nårh, hvor sødt :hjerte:

Hvordan tog de små poder det hos Dr. Dyr ?

Jeg var ikke med så længe denne gang, men de klarede 1. vaccination med stor selvtillid :smiley: Aidan er indtil videre en Einstein, så nu håber vi :kryds:, at den sidste falder ned inden han skal flytte. Jeg synes, det er overkill at gå på den helt store skattejagt allerede :slight_smile:

Dejlige billeder af skønne mislinger :hjerte::inlove::hjerte:

Hvorfor var Ana ikke med hos dr. dyr :? Skulle hun ikke vaccineres:?

Sikke nogle dejlige billeder, de er da alt for skønne!:hjertehop:

Hun skulle ikke neutraliseres :slight_smile: De blev vaccineret første gang for 14 dage siden og der var hun selvfølgelig med :slight_smile:

Hvor er de Skønne dine katte, det vækker minder, jeg har også haft en Anna Banana

Super skøn billedserie med historie :cool2:

Hold da og hvor er de blevet store! Og dejlige :inlove:

Sikke en dejlig lille historie. Og skønne billeder til. :slight_smile:

Nårrrrrhhhhh, Ana Banana helt alene - dog med godt selskab af onkel Galliano, som vist helt har overvundet sin skræk for de små rødder :slight_smile:
Super billeder af dem alle, og selvfølgelig især klumpebillederne! :hjerte:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

De billeder, hvor mor og søskende bliver genforenet er liiiige ved at få vandet frem i øjnene hos Tut.

Hvor er det bare en fantastisk serie billeder …tak

:wehuu::wehuu: