Så gik han på opdagelse… Og nøjs der var mange ting at finde!
Først var der et kæmpe træ! nøjs hvor var det stort, han hang bare i hans små poter og dinglede… (tjek lige sparta i toppen!)
Så kiggede han lidt ud af vinduet, og blev enig om at angribe det!
(hov, har ikke lige fået det vendt…:()
Så fandt han en mærkelig tingeste, som bag efter blev hvæst af!
Så opdagede han noget mærkeligt i mors hår!
Og da mit headset var banket kravlede han på skulderen.
Så skulle der leges!
(Tjek fjeren i munden)
Glemte helt at afsluttet med…
at lige ny sover pivskiden på min skulder:)
Beholder du ham selv Han ser ud til at være godt tilpas[/QUOTE]
Jeg tror han bliver her:) Selv om mine skuldre og lår og ben siger noget andet, så siger mit hjerte altså at han ingen steder skal:)
Han er blevet testet fri for katteaids. Det var det vigtigeste…
Og ja, lille manden har travlt! Han tonser rundt… Og det kan mærkes, da jeg ofte er hans klatretræ:( Det er hyggeligt nok når han sover en lur på skuldren, men ikke når han klatre der;)
Og nu kværker han min gummisko… den sko elsker han altså… at bide i:D
[QUOTE=Blunky;590376]Jeg tror han bliver her:) Selv om mine skuldre og lår og ben siger noget andet, så siger mit hjerte altså at han ingen steder skal:)
Han er blevet testet fri for katteaids. Det var det vigtigeste…
Og ja, lille manden har travlt! Han tonser rundt… Og det kan mærkes, da jeg ofte er hans klatretræ:( Det er hyggeligt nok når han sover en lur på skuldren, men ikke når han klatre der;)
Og nu kværker han min gummisko… den sko elsker han altså… at bide i:D[/QUOTE]
Hvor lækkert, så kan vi følge ham resten af hans liv herinde Super lækkert! Sådan en charmetrold
[QUOTE=Barky;590383]Hvor er han altså lidt sød at se på…
Minder han ikke meget om Sparta som killing?[/QUOTE]
På mange måder.
Han er bare langt fra så bange, og tør meget mere. Sparta tog det jo næsten 2 uger før hun turde forlade sofaen. Jeg har “lige” åbnet døren, og han hænger allerede i gardinerne og jager Sparta op på et toiletbræt og angriber hendes hale.
Men da hun endelig kom ud af hendes skal, så jo… Der gik bare “lang” tid før jeg så denne side af hende:) De to skal helt sikkert NOK sætte fut i fejemøjet, og hygge sig sammen når hun tør komme tæt på ham:)
Det er da skønt, at så lille en killing, der er blevet fjernet fra sin mor, er så fyldt med gå-på-mod og eventyrlyst. At han åbenbart bare føler sig tryg med det samme. Det må jo helt klart også være din fortjeneste, Blancka
Sparta og Weasley legede idag:)
Eller, weasley legede med poterne under døren, imens sparta hvæste af det skulle hun da lige hen fra den anden side af døren og puffe tilbage…
I mellemtiden sad der en meget misfornøjet Hermie på toilettet (Hvilket var den dør de legede med) Og turde ikke gå ud, når der sad så vild en killing på gulvet, så der sad hhun og hvæste, lillemanden legede videre som intet skete omkring ham:)