En Diva har takket af

Ja, det er med stor sorg at jeg fortæller, at jeg i aftes mistede elskede, vidunderlige Chagall’s Isadora, knap 13 år gammel og stammor i mit opdræt.

Isadora blev ramt af en massiv hjerneblødning og hun døde herhjemme omgivet af de andre og i min favn, hun bliver nu brændt og hendes aske kommer hjem igen.

Isadora var en ener, hun charmede alt og alle, var en udstillingshaj af rang, elskede al opmærksomheden og mange mange dommere, medudstillere og gæster vil mindes hendes blide poter og insisterende blik. Hun gjorde mig ufattelig stolt med sine mange BIS og præmier, men mest stolt fordi hun var så fantastisk at have med, altid glad og åben for nye indtryk og nye mennesker.

Det er umuligt at forestille mig livet uden hende ved min side, vi havde daglige stjernestunder, her da hun blev ældre, mange gange lå hun ved pc’en og skulle lige have en pote på min hånd, ingen kommer nogensinde tæt på at betyde så meget for mig, som hun gjorde.

Isadora - sov godt elskede lille skat, og tak for et vidunderligt liv sammen, og ikke mindst tak til Marina, som jeg ved deler min sorg, hun har jo opdrættet et helt unik kat, som det var mig en ære at måtte leve med i næsten 13 år.

Og hvad er mere rammende end sige farvel med dette billede, liggende på pc’en og nyder varmen:

En meget meget trist

Linda

Det gør mig ondt, det er så tydeligt at læse at hun var og er en unik kat, som betyder meget for dig.

God rejse smukke isadora, og hils når du kommer frem.

:lys:

Det gør mig rigtig ondt :frowning: Hun lyder til at have været en helt fantastisk kat :hjerte:

Et :lys: til rejsen, Isadora

:kram:

:kram:

:sørger: Smukke smukke Isadora
:kram:

:lys:
-kramer

Det gør mig virkelig ondt! :frowning:

:lys:

:kram:

Det gør mig uendeligt ond du har mistet din smukke pige. Hun var en ener og får mig en af de smukkeste tortiemus

-kramer

Køre Linda

åhhh jeg føler med dig. jeg ved præcis hvordan du har det! Det er jo en kæmpegave at få et så inderligt. sjovt og fortroligt forhold til et kæledyr som man lever et halvt liv med, sidder hos dem når de føder og har set deres killinger vokse og blive opdraget til ritige Burmeserer . Du havde din Isadore som jeg har min Oline, og ingen af dem bliver nogensinde glemt! Alle mine tanker går til dig og til lys tll den smukke Isadora :lys:

knus fra Cats og Conni

:kram:

Åh nej, Linda :brist: Det gør mig inderligt ondt :kram:

Hun er een af de katte, jeg aldrig glemmer :hjerte:

Sov godt smukke pige :ked:
:lys:

:kram:

:kram: :kram:

:kram:
:lys:

Det gør mig virkeligt ondt at du har måtte sige farvel til din dejlige Isadora. :trøste:

Det er tydeligt at hun var højt elsket og hun vil altid være i dit hjerte. :hjerte:

:lys: Isadora

:kram:

God rejse Isadora:lys:.

Føler med dig -kramer

Åh, Linda, ord er så fattige…
Det gør mig frygteligt ondt:(

Venligst
Dorthe

:kram:
God rejse Isadora :lys: