En Diva med toget

Som nogen måske kan huske skulle Binks ha’ fragtet en killing fra København til Århus - og jeg var heldig at vinde tjansen :slight_smile:

Så i aften har jeg haft en lille Diva med mit tog, og holddaop det skar i hjertet at skulle aflevere hende da vi nåede vejs ende… sådan en vidunderlig lille missepige :brist:

At vi så blev en time forsinkede fordi en livstræt person skulle bruge toget foran os til at komme herfra i en fart … det gjorde jo i bund og grund bare at jeg fik en time ekstra sammen med det lille klorinplettede :wink: vidunder.

Hun var bare SÅ sød… jeg SAVNER hende… :brist:

(men… nej… hun var ikke til mig… men TAK fordi jeg måtte begramse hende - det var helt sikkert med til at gøre min togtur en del sjovere.)

Og til slut et dårligt mobilbillede. Normalt har jeg altid mit rigtige kamera med, men det lå selvfølgelig herhjemme og ladede op :frowning:

:)Trekkie - Tusind tusind tak.

Skal nok holde dig opdateret:)
Mange hilsener fra en træt Birthe

www.felixissimus.dk

Jamen det er mig xder takker. Hun var SÅ sød - selvom hun var ved at grave sig ud af kassen når jeg lukkede hende derind (Jeg turde ikke åbne døren ind til mit lille rum uden at hun var forsvarligt lukket i kassen) men så snart jeg kom ind kom hun ud igen, og det nød hun L (og de to klapsæder vi har der blev hurtigt udnævnt til kradse- og klatreaggregater L)

Kors hun ser total dejlig ud :smelter:

En smuk lille kat:hjerte: - og hvor dejligt for hende, at hun kunne få en pladsbillet med nusning inkluderet. :rock:

Sikke en smuk mis :slight_smile:
Var det ikke hende, der havde været helt bange og sky? Det er hun da vist kommet fint over, ser det ud til :slight_smile:

Hvilken DSB service… enekupe MED nus… er det et nyt koncept ??

:smelter:

[QUOTE=Diana F;800276]Sikke en smuk mis :slight_smile:
Var det ikke hende, der havde været helt bange og sky? Det er hun da vist kommet fint over, ser det ud til :-)[/QUOTE]

Ja, det slog også mig. Sikke en hyggelig tur, det har været for jer to :slight_smile:

Hvor ser hun bare fin ud :iloveyou:

Åh hvor er hun lækker, og sikke en DSB service hun fik :wehuu: :wehuu: :wehuu:

[QUOTE=Diana F;800276]Sikke en smuk mis :slight_smile:
Var det ikke hende, der havde været helt bange og sky? Det er hun da vist kommet fint over, ser det ud til :-)[/QUOTE]

Det “bange og sky” var heldigvis gået af hende. Hun var så vidt jeg kunne bedømme en helt normal, nysgerrig og kælen killing igen :slight_smile: Så de to der har passet hende fra hun kom fra “den underlige ejer” og til jeg havde hende med hjem, har gjort det godt :slight_smile: Men at ha’ en siameser et sted hvor man ikke må holde husdyr… er nok ikke en god idé L De har det med at MIAUE!

Så nu er jeg spændt på hvordan det er gået hos Binks :slight_smile: men hun virkede som en helt normal stor killing igen :slight_smile: Fuld af gåpå-mod og frække streger L

Og nu ved jeg at DSB’s togførerkupeer er katteegnede :wink:

(håber billedet virker…)

Hende kunne jeg også godt havde puttet i lommen :tihi:

Nu huskede du vel at få berømthedens poteaftryk til din autografsamling ikke :wink:

HeHeHe… Her er hun knap så gammel… :wink: - men hun kan sagtens blive træt og slappe i skødet på CatMan! :wink:

Gæt selv hvem hendes mor er! :wink:

Nårh et kært billede, Chips Der kan man se hendes nuttede lyserøde poter. De var LIGE til at kysse!

Øhm hvem er hendes mor? Jeg er ikke så god til “vores” familie…

Årh, det er også et kært baby-billede :hjerte:

Hvad farve er hun egentligt? Synes hun virker sådan grålig-agtig på halen, er hun blåmasket eller hvad…?

Tsk tsk!.. altså!.. hende her, da!..

Tsk…tsk… Hende her, er mor, da…!..

Her et søskende-billede…

• jeg har nogle bedre derhjemme… så det må blive senere… :slight_smile:

Oh det er hende din hemmelige kat som du ikke har præsenteret L (eller… hvor har du præsenteret hende for jeg har ikke set det… :frowning: )