En drøm gik i opfyldelse

:wehu::wehu: For 1 uge siden gik en mangeårig drøm i opfyldelse, da denne skønne primsesse satte sine poter i vort hjem og vore hjerter :wehuu:
Må jeg præsentere :
Napaloma’s Yazmin P.:

Hun trådte ind med høj haleføring, og er faldet utroligt godt til. Hun har en kæmpe personlighed og det skønneste temperament man kunne ønske.De andre har taget så fint imod hende og Mafiatøserne elsker at lege vilde lege med hende.
Vi glæder os meget til at følge hendes udvikling.:yah:

-what…hvilken løve har hun fået poterne fra…OMG de er store…men sød ser hun ud…tillykke med hende

Iiihh hvor er hun sød :wehuu:

Og sikke nogen fødder, med hende er man da dobbelt eksponeret for at hun tramper lige ind i ens hjerte :hjerte:

Utrolig smuk missepige :ok:

Jeg har ikke den store forstand på MCO - men hun er i mine øjne rigtig skøn :slight_smile:

Hold da kæft hvor er hun lækker!!! -what:savle::rock::wehuu: (Og ja, her er det tilladt at bande!! :tihi:)
Kan sandelig godt forstå hun har været en drøm, og sikke en at få opfyldt - Mums, kan slet ikke komme mig over hvor lækker hun er. :wehuu: Og de poter der, gør hende bestemt ikke mindre skøn!!! :savle: (Ja, har lidt svaghed for de skønne poly’er :inlove:)

Håber der kommer MASSER af billeder af hende med tiden. - Og hey, bliver flokken der hjemme uvenner med hende, sender du hende bare her hjem. Jeg skal nok betale portoen. :thumbup::stuck_out_tongue:

KÆMPE tillykke med den smukke prinsesse!!

Hun er godt en rigtig lækkermås og så de kæmpe poly poter:wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg er overhovedet ikke misundelig

Du godeste hvor er hun smuk - tillykke med hende.:thumbup:

Hilsen Jette.

Tillykke, hvor er hun fin :wehuu:

Jeg synes da, hun er GRIM - og især med de Greta Garbo-fødder -what

Lyver jeg, og er jeg misundelig :fløjte:

[quote=Mega;326987]Jeg synes da, hun er GRIM - og især med de Greta Garbo-fødder -what

Lyver jeg, og er jeg misundelig :fløjte:[/quote]

:tak:

Man kan da ikke undgå at blive en lille smule småforelsket:wehuu::hjerte::wehuu:

Hun er en lækkermås :wehuu:

:hjerte: dejlig, dejlig polymis:hjerte:

Åhr nogle dejlige missefusser… og et smukt M i panden :slight_smile:

Tillykke med hende :slight_smile:

Nøjjj, hvor er hun da vildt skøn :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu: