En eftermiddag i marinaen

I dag fik jeg Finn med en tur i marinaen i Mandelieu. Vejret var rigtig dejligt så det var en skøn tur. Oppe i baggrunden kan man se at selvom vi er langt sydpå, ja så er sneen altså ikke så langt borte.

Vi så mange flotte både, men hov, hvad er dog det?

En lille mis der slikker sol på bagdækket af båden. Den må være hoppet derover -tihi den har nok tænkt at hvis ejerne ikke selv brugte båden så gjorde det vel ikke noget at den lånte den -tihi

Der er en del katte på havnen som bliver passet og fodret af en forening som også indfanger dem indimellem og får dem neutraliseret.

Jeg tror forøvrig også at jeg gerne vil have en Blind Date -tihi

Tak fordi du deler - hvor har i oplevet meget

Dejlige billeder, hvor ser der skønt ud -wehuu
En rigtig skibsmis måske.
Skulle lige checke, sådan en køretur på 12 kilometer ikke, det gør I vel tit, kører ned til vandet. :slight_smile:
Claus er vild med at gå og kigge på både :slight_smile:

[quote=Denise;75807]Dejlige billeder, hvor ser der skønt ud -wehuu
En rigtig skibsmis måske.
Skulle lige checke, sådan en køretur på 12 kilometer ikke, det gør I vel tit, kører ned til vandet. :slight_smile:
Claus er vild med at gå og kigge på både :)[/quote]

Ja det gør vi tit og der er jo mange forskellige marinaer så det bliver aldrig ensformiget.

Den største lystbådehavn hernede er Antibes. Der tager vi altid vores gæster med hen fordi der er både på størrelse med færger. Blot pænere -tihi

Der ser søreme dejligt ud dernede :slight_smile:

Hvor ser der dejligt ud og også noget lunere end her vil jeg tro
hilsen Lisbeth

Hvor ser det skønt ud og så alt den dejlige sol. Hvor mange grader har i hos jer om dagen for tiden?

10-12 grader, men i solen vamere

Men der er koldt om morgenen og om natten og vi har skrabet is af bilen -tommelned

[quote=birtheras;75831]Ja det gør vi tit og der er jo mange forskellige marinaer så det bliver aldrig ensformiget.

Den største lystbådehavn hernede er Antibes. Der tager vi altid vores gæster med hen fordi der er både på størrelse med færger. Blot pænere -tihi[/quote]

Der har vi også været, samt kørt rundt i området. Er du sindsyg nogle villaer -what Men de fleste var inde bag høje mure og hegn dog.

Ja de er gemt godt væk -tihi

Dejlige billeder - det ser skønt ud. -love -love

Jeg elskwr bare dine små billedserier Birthe -thumbs de er så smukke og godt fortalt. -forelsket
Tak for kigget, nu har jeg sleeeeet ikke lyst til en gåtur langs havnen en sensommer-aften… -love

Hvor smukt og hyggeligt :slight_smile: Og sikke en sød mis, der ligger og gemmer sig!

Ja jeg så den slet ikke. Det var Finn der måtte pege den ud for mig -tihi og så måtte jeg helt ned og sidde på kajen til stor morskab for andre forbipasserende -tihi

Kære Birthe-wehuu
Dejlige…dejlige billeder.
Tak skal du have.

Og så en kat på dækket.
Så er det fuldendt. -wehuu
Hvordan har din mand og din niece det??
Kærlige tanker-lovelove
Mona

Uh hvor er det nogen skønne billeder, tør slet ikke vise dem til min mand. Han har et eller andet med både, han elsker dem kort sagt og drømmer om, vi igen kan få råd til at købe en. Han havde båd før vi lærte hinanden at kende, men tog så til Norge og arbejdede og synes han brugte den for lidt, så den blev solgt.
Hvis jeg skal have en båd, så vil jeg forøvrigt have den katten har valgt, det er helt sikkert den bedste. Så flot en mis kan umulig tage fejl;o))
Knus Elin

[quote=Mona;76050]Kære Birthe-wehuu
Dejlige…dejlige billeder.
Tak skal du have.

Og så en kat på dækket.
Så er det fuldendt. -wehuu
Hvordan har din mand og din niece det??
Kærlige tanker-lovelove
Mona[/quote]

Tak for din omsorg Mona,

Min niece er startet på standard behandlingen i Århus og Finn er endelig færdig med sin behandling og skal scannes imorgen. Resultatet får vi Torsdag -jegkrydser.