En engel kom forbi

:hjerte::hjerte::hjerte:

Mens jeg har været væk et par timer, kom en engel forbi.

Hun har fundet mit gamle banner frem og sat det ind for mig, uden jeg har bedt om hjælp.

Jeg nævner ikke hendes navn, for hun er sådan en person der går meget stille med dørene med alt det gode hun gør for alle os andre herinde.

Tusind-tusind tak.

Jeg tror godt jeg kan gætte navnet på din engel. Det er altid så rart at ha engle der sådan hjælper en.

Det er SÅ dejligt, at vi har sådan en engel / god fe bland os :tak:

:hjerte::hjerte:

Ja, uden engle kan vi ikke leve.

Og hende her ER en engel - men hun er bare så ydmyg, at hun aldrig vil indrømme det.

Rent privat er hun også en engel, man kan betro hende de inderste tanker og følelser - og de kommer aldrig videre.

Er for ny til at ane hvem der snakkes om, men :hjerte::hjerte::hjerte:

Tante Tut, jeg er nødt til at skuffe dig. Det var ingen engel, bare mig som tryllede lidt :ups:

Jam’n, for mig er du en engel - både uden på og inden i.

:englevinger:

Det er dejligt at få hjælp, når man beder om det … skønt at få hjælp uden at have bedt om det!

Jeg kender også sådan en engel. En engel der kom forbi med en stor pose godter i mandags, da vi faktisk næsten intet havde i huset og heller ingen penge havde, fordi Rasputin måtte kastreres i utide. En engel der bare helt af sig selv, mente at vi skulle have lidt at forsøde tilværelsen med.

På grund af hende, kan vi frådse i frisk frugt, oste, juice kiks og slik. På grund af hende, har vi haft en rigtig hyggelig st. hans aften, og vi har rigeligt til hele resten af ugen.

Hvor er det godt der findes den slags engle, som bare er der når der brænder på. Tusind tusind tak! :tak::tak:

[quote=solveig;395227]Jeg kender også sådan en engel. En engel der kom forbi med en stor pose godter i mandags, da vi faktisk næsten intet havde i huset og heller ingen penge havde, fordi Rasputin måtte kastreres i utide. En engel der bare helt af sig selv, mente at vi skulle have lidt at forsøde tilværelsen med.

På grund af hende, kan vi frådse i frisk frugt, oste, juice kiks og slik. På grund af hende, har vi haft en rigtig hyggelig st. hans aften, og vi har rigeligt til hele resten af ugen.

Hvor er det godt der findes den slags engle, som bare er der når der brænder på. Tusind tusind tak! :tak::tak:[/quote]

Hvor er det dejlig læsning, Solveig - man bliver så rørt når nogen træder hjælpende til i en svær situation.

Der er bare så mange dejlige, næstekærlige mennesker til - især hvis man åbner øjnene og sindet for dem.

-engel-engel