En - forsigtig - klage fra ungdyret

Bowie har ½ års fødselsdag i dag :flag: og det skal selvfølgelig fejres med en ordentlig gang dåseguf, så 5 kilos bassen kan få endnu mere huld på sidebenene :smiley: Men altså, han vil meget gerne klage lidt over de dér mini-kramper han deler hjem med!

For det første er der en af dem, der hopper op på bordet og spiser FØR det bliver serveret! Sikken en uskik! Bowie prøvede også, men han var lidt for koncentreret om maden og for lidt om at springe, så det gik ikke helt godt :tihi:

Nå, da maden så endelig blev serveret (ja, undskyld Bowie - men det er sgi svært at ramme tallerknen med maden, når der står en aby på den og æder samtidig …), gik der kun ca. 4 sekunder, så begyndte hende der Baby at knurre så meget, at alle andre katte bakkede ½ meter! Respekt!

Det resulterede så i, at Bowie sad 20 cm fra skålen og ‘fiskede’ mad op helt forsigtigt, alt imens han fik sig nogle på hatten med jævne mellemrum … til sidst blev lækkersulten dog for stor, så han forsøgte at slå igen, hvilket kun resulterede i endnu flere øretæver fra damen suk

Så det er vist på sin plads med en lille - forsigtig - klage fra Bowie, der lige nu har helt opgivet og bare venter tålmodigt til damen er færdig, for hun kan vel ikke spise en hel dåse alene, vel :uha:

Ked af det Bowie… hvis det er en rødagtig lille bitte tingest, så er svaret JOW, den kan spise det hele selv!
Men vær bare glad for at du ikke bor sammen med min rødagtige tingest… Her forleden lykkedes det mig, at dunke min pote godt ned i mine to onklers specialmamkunfordem… min pote var snadret til og jeg kunne mærke, hvor meget der sad mellem trædepuder og i mine hår…
Og ved du så hvad???
Så kom den der rødagtige tingest og knurrede helt vildt, så jeg blev meget bange… jeg kunne jo ikke flygte med poten smurt ind, kunne jo risikere at miste det gode gufmam… men det skulle jeg nok have gjort… for ved du hvad hun gjorde??? Hun begyndte at slikke MIT helt selvstjålne gufmam af min pote!!! Og jeg turde slet ikke gøre noget, fordi hun knurrede sådan af mig :frowning:
Så selv om det endelig var lykkedes at få kløerne i mamen, så fik jeg slet ikek noget alligevel :thumbdown:
Syn’s du ikke bare hun var rigtig tarvelig??? Jeg ville i hvert fald have delt… lidt! :wink:

Potedask og coonpower fra Thane…

Stakkels Bowie og Thane - I har det ikke nemt med sådan et megaspisende monster i huset.

:s:S:S:S

I har nok allerede observeret, at en aby altid kan klemme en ekstra bid ned - hellere revne end levne er deres motto.

:tihi::tihi::tihi::tihi:

Arj, Thane - det lyder slemt! :blegne:

Det var heldigvis ikke en rødagtig tingest, der havde bemægtiget sig madskålen - det er den med de dårlige manerer, som spiser på bordet - madskålstyven er en lille chokoladefarvet dims, som heldigvis ikke kunne spise op!

Arvv… okæh… hvor får man sådan en henne?
Tror du jeg kan bytte min rødagtige tingest for sådan en?

Og så bare lige… det er altså ikke dårlige manerer at hoppe op på bordet og hjælpe Ann med at tage gufmam ud af dåsen!!!
Dårlige manerer er at hoppe op for 6 gang! For så går der alt for lang tid inden at Ann serverer mamen :slight_smile:

Ve’ ikke hvor man får sådan en henne - den var her bare lissom da jeg flyttede ind!

Og du får i hvert fald ikke lov til at bytte med min! Her er der 4 (fire!!!) af de rødagtige tingester i forvejen, så vi har ikke brug for flere gyyyyys Næh, så hellere den lille chokoladefarvede, som altså er ret sjov at lege og putte med, når hun ikke lige stjæler min mad :slight_smile:

Stakkels, stakkels Bowie-dreng :græde:

Jeg håber, han i det mindste fik lidt af sit fødselsdags-guf efter “damerne” var blevet færdige :flag::flag:

Først TILLYKKE Bowie med de ½ år,- men hvad ang. maden, må du indstille dig på, at det aldrig bliver bedre!

Her er det altid Oline der først indtager skålen med vådmad ,- OK hun er ( chefen), men finske KeKe tror også at han er noget, så han spiser sammen med Oline! Face, som jo er Olines baby, selvom jeg har født hende,- får sig også altid møvet ind imellem!

Jeg selv sidder så sammen med Charmer ca 1 m derfra. Charmer gider ikke vådmad, så han er ligeglad!

Heldigvis er vores madmor nu begyndt, at servere noget i min egen skål, som bliver sat lige under min næse!,-- Hvis jeg er hurtig kan jeg nå, at spise en del, inden de andre kommer og slikker skålen ren

hilsen Lille Fisen

Arjj Bowie… har du en at putte med?
Det har jeg ikke :frowning:
Jo - lidt… men det er altså en meget mærkelig kat, den jeg har… ørerne er helt forkerte og det sprog den bruger… komplet uforståeligt!!! Men hva’ - bare den vil putte er det jo godt…

Den æder for øvrigt også min mad, hvis den kan komme afsted med det… og er også rødagtig… Det kan være at de to ting faktisk hænger sammen???

Nå… jeg skal have noget i skrutten… hende den farlige rødagtige tingest sover nemlig! :thumbup:

Kære Bowie
Jeg har for længe siden, forklaret mine dåseåbner. At jeg altås ikke gider at spise sammen med drengene. De smasker og skubber og man er vel en Lady. Så derfor får jeg min mad severet på køkkenbordet, mens bøllerne får på gulvet.
Så det er altså kun et spørgsmål om træning. Dåseåbnerne kan lære det, det kræver lidt tålmodighed, men det er det værd.

PS. Tillykke med dagen

Hilsen Lady Di

Du Thane, kammerat, ham dér den mærkelige, måske hjælper det at se ham som yang til din yin - eller omvendt - din madmor kan forklare dig det, hvis du ikke er helt med :slight_smile:
Ser du, han har små ører, du har store ører - du har en stor snude, han har næsten ingen snude - og så videre - men derfor skal I nok komme til at snakke godt sammen og lege, I er jo godt oplært begge to.
Hvis du stadig er forvirret, så sig til din madmor, at du vil have besøg af hende dér, der kan synge sangen om, at “I say tomahto, and you say tomayto - I say potahto, and you say potayto”. Den handler om et andet vennepar, der var af samme art, men talte med hver deres accent og dialekt.
Thane kære, du må bære over med ham med de små ører og de korteste ben: Han er jo jyde :wink:

Gid de unge herrer kunne komme i lære hos Røde Leise, for han har sørme fundet ud af at give diva-damen råt for usødet :thumbup:

Bowie og Thane her er hvad i skal gøre ved de der rødagtige tingester:

Sæt jer på dem, så ved i hvor de er, de kan ikke tage maden fra jer, hvis i har sat jer rigtigt. Dette kræver dog lidt øvelse, men øvelse gør mester.

hilsen

Cæsar der lever sammen med hystaden Lille My samt rollingerne Jesper og Yaba

[quote=cæsar;441924]Bowie og Thane her er hvad i skal gøre ved de der rødagtige tingester:

Sæt jer på dem, så ved i hvor de er, de kan ikke tage maden fra jer, hvis i har sat jer rigtigt. Dette kræver dog lidt øvelse, men øvelse gør mester.

hilsen

Cæsar der lever sammen med hystaden Lille My samt rollingerne Jesper og Yaba[/quote]

Det er lidt svært at sætte sig på en ivrig hund på ca. ens egen størrelse:S hilsen Thane-surrender

Thane du skal bare spise noget mere, så opnår du en passende kampvægt, og hunden kan ikke flytte sig :muhaha: alternativt må du lægge dig ovenpå, helst på et tæppe således er det muligt at holde hunden fuldstændig fast, efter kort tid vil den tro at du er den stærkeste i hele verden :høhø:

Hvis alt slå fejl, kan du allernådigst låne den lille langhåret kampkat jeg har gående her, bare du ikke siger det til nogen :sshh:

Altså Cæsar… jeg TØR ikke sætte mig på hende den der rødagtige!!! Hun flår mig i småstykker :S og hvis jeg er rigtig uheldig, så kommer hendes store sorte veninde og stirrer på mig…

Potedask Thane…

PS: Hvad betyder det, når Ann siger at Thane staves K Y L L I N G ???

Aiii altså, sikke mange gode ideer til hvad man kunne gøre - men nu er det jo heller ikke jer, der bor sammen med de rødagtige monstre! -surrender

Og jeg vil altså ikke spise på bordet - det gør den uopdragne damekat, som jeg slet ikke vil i nærheden af … og i øvrigt er det damekattene, der er de værste her! De bestemmer bare ALT ryste

Thane - jeg ved ikke om vores mennesker staver lige dårligt, i hvert fald siger mit menneske at Bowie staves P I V S K I D - pfft, tror hun skal have skolepengene tilbage!

Det skal du altså ikke finde dig i Thane :venter: din mor sig at du er en tøsekat.
Du sender bare en tanke i min retning så kan jeg love dig at jeg nok skal sende nogle kamptropper afsted. Jeg kan tilbyde flg:

Lille My, hunkat, hold da helt op hvor slår hun en proper pote, jeg er selv en lille smule bange for hende, men det allerbedste ved hende er at hun ikke kan lide vådmad :rock:

Jesper, hankat, han har læst hos den allerbedste kamptræner der fandtes nemlig en rigtig vildkat. Jesper er bekendt med alle kampteknikker der findes incl dem der ikke er helt fine i kanten. Jesper spiser ikke ret meget så der vil være masser af mad til dig Thane.

Yaba, hankat, han er en ren damptrommel, helt umuligt at stoppe, ikke bange for noget som helst. Yaba er katteverdens svar på en bulldog :muhaha:

Skulle alt svigte er jeg dog parat til at komme selv og ordne de der rødagtige tingester, altså når jeg er færdig med at sove

Cæsar

Jeg tror at Bowie og mig skal have lektioner af Jesper :thumbup:
Han kan slås - og så kan han nøjes med rester…
Hva’ si’r du Bowie?

Vi skal ikke have hende der hunkatten, vel? Jeg har altså nok i de to herhjemme - som også styrer det hele… eller - i hvert fald styrer de mig!

Jeg vil bare gerne have det sådan at jeg kan få lov at putte og nusse… og lege :slight_smile:
Nå, ja… og have al min mad i fred!

Ja ja, Bowie du har meget at lære af os “damer” vi ved hvordan man skal gøre

Hilsen Lady Di

PISST Bowie, når du finder ud af at få de damer på plads. Så giv lige besked.
Hilsen Sonnei, Gandei,Frederik og Nicoaj.

-LOL