En fotonørd til at fjerne baggrund på billedet - hvor findes det?

Jeg tager mange billeder af mine tre uldtotter og fik taget et godt billede af dem alle tre sammen, hvor de to små også står stille og kigger ind i kameraet :rock:
Desværre er baggrunden mega dårlig, da billedet er taget i mit soveværelse og jeg vil gerne have en pæn neutral baggrund på billedet bag misserne. Jeg er dog ikke selv god med fotoredigering i det niveau som det kræves for at ændre baggrund på billeder og jeg kender heller ikke nogen… Jeg vil selvfølgelig gerne betale lidt for det,men hvor finder man én som kan det? :?

Der findes et dansk firma som laver dette Pixelz: Pricing for Outsourced Product Image Editing de tager 6 kroner pr billede.
Vi har selv brugt dem, både hos selv, men også i Ragdollklubben til trykmatriale.

Det kan min mand - han er super fotograf - send dem til mig på [email protected] så skal jeg lige så Imran til det ved lejlighed. Jeg har ikke spurgt men jeg er da sikker på det vil han gerne - han elsker katte :slight_smile:

[QUOTE=DK Ragsofsilk;1268618]Der findes et dansk firma som laver dette Pixelz: Pricing for Outsourced Product Image Editing de tager 6 kroner pr billede.
Vi har selv brugt dem, både hos selv, men også i Ragdollklubben til trykmatriale.[/QUOTE]

Tak, men de laver desværre ikke til private… Jeg har nemlig skrevet til dem og spurgt om de kunne hjælpe :frowning:

Ej tusind tak! Hvor er jeg glad :smiley: Jeg sender dem straks og han må “lege” med dem ligeså tosset han vil. Jeg er kun lykkelig for at få fjernet en træls og grim baggrund :slight_smile:

Den gang jeg oprettede mig brugte jeg bare vores katteri navn som firmanavn, man skal ikke indtaste noget CVR nummer eller lignede.
Og jeg er rigtig glad for dem, det virker og de laver et godt stykke arbejde.

[QUOTE=DK Ragsofsilk;1268707]Den gang jeg oprettede mig brugte jeg bare vores katteri navn som firmanavn, man skal ikke indtaste noget CVR nummer eller lignede.
Og jeg er rigtig glad for dem, det virker og de laver et godt stykke arbejde.[/QUOTE]

Må jeg evt se de billeder og valgte du servicen til 6 kr pr billede eller? De skrev nemlig tilbage at de kun lavede produktbilleder til erhverv… Men hvis CVR ikke kræves kunne det jo forsøges, problemet er bare et firmanavn og om mine billeder kan gå ind under “produktbilleder” :gruble:

må jeg spørge hvem der har fritlagt dit coverbillede eller hvad det hedder?:? Billedet under dit signatur når du skriver i tråde her på KG :slight_smile:

[QUOTE=Catcrazy;1268755]Må jeg evt se de billeder og valgte du servicen til 6 kr pr billede eller? De skrev nemlig tilbage at de kun lavede produktbilleder til erhverv… Men hvis CVR ikke kræves kunne det jo forsøges, problemet er bare et firmanavn og om mine billeder kan gå ind under “produktbilleder” :gruble:

må jeg spørge hvem der har fritlagt dit coverbillede eller hvad det hedder?:? Billedet under dit signatur når du skriver i tråde her på KG :)[/QUOTE]

Det længst til venstre og de to til højre har de fritlagt, det sidste har jeg selv fritlagt. Men som det kan ses så er jeg knap så god, samt at det tager for lang tid og det rækker min tålmodighed ikke til :høhø:
Vi har også brugt den i Ragdollklubben til at fritlægge billeder til vores rollup banner.

Det skal siges da jeg startede med at bruge dem hed de noget så fancy som Remove the Background:D
Men som sagt så har jeg været tilfreds med dem.

[QUOTE=DK Ragsofsilk;1268770]Det længst til venstre og de to til højre har de fritlagt, det sidste har jeg selv fritlagt. Men som det kan ses så er jeg knap så god, samt at det tager for lang tid og det rækker min tålmodighed ikke til :høhø:
Vi har også brugt den i Ragdollklubben til at fritlægge billeder til vores rollup banner.

Det skal siges da jeg startede med at bruge dem hed de noget så fancy som Remove the Background:D
Men som sagt så har jeg været tilfreds med dem.[/QUOTE]

Tak :slight_smile: Det er flotte billeder - også det som du selv har fritlagt :ok: