En fræk lille spunk :o)

Prøv lige at se hvad jeg opdagede i mit klædeskab - en fræk og absolut bedårende lille spunk :hjerte:

Der gik kun et øjeblik, så var jeg også opdaget…elsker den tøs :inlove:

Ja, hun er godt nok sød :slight_smile:

Jeg tjekker også altid en ekstra gang, når jeg lukker klædeskabet, at der
ikke lige er smuttet en kat derind. Det kan jo godt blive en lang dag blandt
cowboybukser :tihi:

Ihh altså mor, nu skulle jeg lige til at prøve noget af dit tøj :venter:

Jamen hun er da simpelthen så dejlig :wehuu::wehuu:

[quote=Charlotte Oeh.;278389]Ja, hun er godt nok sød :slight_smile:

Jeg tjekker også altid en ekstra gang, når jeg lukker klædeskabet, at der
ikke lige er smuttet en kat derind. Det kan jo godt blive en lang dag blandt
cowboybukser :tihi:[/quote]

Det er faktisk lykkedes, ikke mig, men en af de andre kræ at få lukket Devi inde i skabet en sen aften og jeg opdagede det ikke før jeg stod op om morgenen.

Heldigvis kiggede lillepigen da bare fornærmet på mig fordi jeg havde vækket hende, vendte ryggen til mig og sov videre.

Jeg har lært min lektie. Når skabet står åbent nu, står der altid noget mellem skab og låge så de ikke kan lukke hinanden inde igen :tihi:

Ha ha hvor er det bare typisk katte:-)
Klædeskabet er et hit, jeg har prøvet at lede efter katten og kalde og kalde og ja ikke noget svar. Og hvor var den i klædeskabet:-)

:hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er hun bare dejlig… og rødt klæder hende rigtig godt.

:høhø:

Hvor er hun altså bare sød og kær :slight_smile:
Hvordan går det med pelsen på bagben og hale forresten? :slight_smile:

[quote=Eva K;278549]Hvor er hun altså bare sød og kær :slight_smile:
Hvordan går det med pelsen på bagben og hale forresten? :)[/quote]

Det går fint, pels over hele linien og ingen bare pletter…hvis det så bare kunne smitte lidt af på Gizmo :tihi:

Tina - skønt! :slight_smile: det var jo også på vej sidst jeg så hende, glæder mig til at se hende næste lørdag - hvis hun da ikke er gemt langt væk under en sofa -tihi

Du kan godt regne med at Devi nok skal holde sig til på lørdag…når folk kommer på hendes hjemmebane er hun jordens mest opsøgende mispige. Og gemme sig gør hun stort set aldrig…drille kan hun til gengæld godt finde på, bare spørg min far.

Det bliver nok Niggi det bliver sværest at få “kontakt” til - hun har ikke tid til at sidde stille så længe :høhø:

[quote=Gizzemissen;278602]Du kan godt regne med at Devi nok skal holde sig til på lørdag…når folk kommer på hendes hjemmebane er hun jordens mest opsøgende mispige. Og gemme sig gør hun stort set aldrig…drille kan hun til gengæld godt finde på, bare spørg min far.

Det bliver nok Niggi det bliver sværest at få “kontakt” til - hun har ikke tid til at sidde stille så længe :høhø:[/quote]

Jeg synes også nok at hun var meget imødekommende sidst :slight_smile: Men der jo forskel på at have en fremmed i huset og så syv :slight_smile:

Nu er det godt nok længe siden der har været så mange mennesker omkring hende sidst, men med mindre hun har undergået en drastisk personlighedsændring kan I nok godt regne med at hun hopper op til folk i lænestolene, muligvis skal op og se hvad vi spiser og ellers generelt befinder sig liiiiige i nakken på os hele tiden - man er vel nysgerrig af natur :høhø:

Tina - hehe, fedt :smiley: