En gaveidé?

Min svigerfar har snart fødselsdag men han ønsker sig aldrig noget. De sidste par år har jeg prøvet at lure mig til et eller andet som han kunne mangle men det er ikke lykke i år :S
Er der mon nogle der kunne sidde inde med en idé så kom gerne med den. :smiley:

Hva med en oplevelse af en art?

Da jeg for nylig havde fødselsdag ønskede jeg mig en ged, som gennem Folkekirkens Nødhjælp blev givet til en fattig familie i Afrika. :smiley:

Men han er måske slet ikke til den slags?

Mine søstre og jeg har givet vores far følgende…
snerydning i 1 år
vinduespudsning i 1 år
Havemand i 1 år
Abonnement på avisen
En kalender UDFYLDT med små ting vi hver især vil gøre… eks. 3. maj. kommer jeg med boller og hygger en eftermiddag. en anden dato bliver han hentet og kørt en tur med kaffe på et hyggeligt sted osv.

[QUOTE=DK Sugieh;693045]Mine søstre og jeg har givet vores far følgende…
snerydning i 1 år
vinduespudsning i 1 år
Havemand i 1 år
Abonnement på avisen
En kalender UDFYLDT med små ting vi hver især vil gøre… eks. 3. maj. kommer jeg med boller og hygger en eftermiddag. en anden dato bliver han hentet og kørt en tur med kaffe på et hyggeligt sted osv.[/QUOTE]

Min svigerfar en meget frisk og aktiv så synes ikke rigtig de idéer passer til ham. Men jeg tænker at jeg måske kan bruge den idé med den udfyldte kalender til min mormor, det ville hun elske :slight_smile:

[QUOTE=Eva;692993]Da jeg for nylig havde fødselsdag ønskede jeg mig en ged, som gennem Folkekirkens Nødhjælp blev givet til en fattig familie i Afrika. :smiley:

Men han er måske slet ikke til den slags?[/QUOTE]

Jeg ved ikke lige om det er noget for ham. Men jeg synes det kunne være sjovt at gi ham det, om ikke andet kunne det måske få ham til at ønske sig noget næste gang :smiley:

[QUOTE=DK Thomani;692991]Hva med en oplevelse af en art?

http://www.oplevelsesgaver.dk/[/QUOTE]

Det er en super god idé og det har vi også givet ham før. Men lige nu er min svigermor syg så det med en fællesoplevelse for dem vil jeg helst vente med til hun forhåbenligt bliver helt frisk igen. Men jeg gemmer idéen for hvis det går frem ad med svigermor kan en oplevelse være lige det som de trænker til at få i julegave :slight_smile:

Kan du fortælle lidt mere om ham, alder, arbejde, fritids aktiviter, osvosv

Hvad med en lækker kurv med rødvin og ost, kiks og lidt frugt/grønt ?

Eller en pose rigtig god kaffe, sammen med en lille / stor flaske whisky og nogle kandis rørepinde ?

En god bog eller lydbog ?

Hmm din svigerfar er frisk, men din svigermor er ikke så frisk…

Hvad så med at give et gavekort, hvor I kommer en aften med Bones take away til de to? eller noget lignende… Hvor de to bliver forkælet i deres hjem :slight_smile:

Eller et gavekort på rundstykker fra den lokale bager, hver søndag i et år…

[QUOTE=DK Thomani;692991]Hva med en oplevelse af en art?

http://www.oplevelsesgaver.dk/[/QUOTE]

Min søster og jeg gav min far en flyvetur i et svævefly (som gavekort) i fødselsdagsgave. Sådan et oplevelsesgavekort kan bestemt anbefales :slight_smile:

Jo det kan jeg :slight_smile:
Han blir 68 og er pensionist. Han går meget op i deres sommerhus og elsker at lave mad.

Sådan en kurv kunne måske være en meget god idé, det nævner jeg lige for min mand og høre hvad han synes :slight_smile:

De bor for langt væk til at vi kommer forbi hver søndag, men at komme med en middag til dem er en god idé :slight_smile:

Ohhh - min svigerfar ønsker sig heller ikke noget - og min svigermor sagde engang til os, at hvis der IKKE var mindst fem ønsker på vores ønskesedler, så får vi fem stykker håndsæbe… Gæt hvad min svigerfar har fået et par gange…

Ellers har han fået strømper (vi er så søde… :p)

Den næste bog han skal have er håndbogen i brokkeri for halvgamle mænd :tihi: og gelelys der har slikduft og med hans yndlingsslik i bunden… Jeg elsker livet som kreativ

[QUOTE=Nethe;694737]Ohhh - min svigerfar ønsker sig heller ikke noget - og min svigermor sagde engang til os, at hvis der IKKE var mindst fem ønsker på vores ønskesedler, så får vi fem stykker håndsæbe… Gæt hvad min svigerfar har fået et par gange…

Ellers har han fået strømper (vi er så søde… :p)

Den næste bog han skal have er håndbogen i brokkeri for halvgamle mænd :tihi: og gelelys der har slikduft og med hans yndlingsslik i bunden… Jeg elsker livet som kreativ[/QUOTE]

En af de gaver vi engang har givet min svigerfar var en toiletrulle med sudoku :høhø: