En glad og rask Tutter!

Men hun er ikke helt enig i, hun er blevet for fed til sin yndlingstønde :tihi:

Hvor er hun fin :wehuu:

Fed :? hun er da ikke fed (måske lidt rund i det, men det er ikke noget :wink: )

Har hun et blåt og et grønt øje, eller er det billedet, der laver ‘sjov’ ? Ser flot ud

:slight_smile:

Tak Danpia :slight_smile:

Hehe, nej hun er ikke fed. Jeg laver bare gas! Men hun er heldigvis ved at få nogle “kvindelige former”. Jeg synes, hun har været lige slank nok…men nu er hun først i 20’erne - det var også der, jeg begyndte at tage på :klapper:

Det er rigtigt nok set, hun er en odd-eyed smukzak :inlove:

Hun er blot ved at blive en dame & en dame har vægt bag sig :tihi: & i dette tilfælde, tydeligvis også skønhed :hjerte: Efter min smag svinger det meget, om odd-eyed er kønt, men det er det så absolut på hende :slight_smile:

Dejligt billede. Hun er altså noget så smuk med de øjne :hjerte: - også når hun flader ud. :smiley:

I katteår eller menneskeår :uha:

Hvor er I søde - jeg bringer roserne videre til Tutten :hjertehop:

Hun er lidt over 3 år - så jeg har hende forhåbentlig mange år endnu :slight_smile:

[QUOTE=Misjas_Mor;966232]Hvor er I søde - jeg bringer roserne videre til Tutten :hjertehop:

Hun er lidt over 3 år - så jeg har hende forhåbentlig mange år endnu :)[/QUOTE]

Ah, så det er katteår. Ja, så er der jo et stykke tid endnu, før hun kan gå under betegnelsen “ældre” :slight_smile:

Dejligt billede:wehuu:. Godt at se at hun er i topform igen:)

Hun er smuk :hjerte:

Tak :blomst:

Næææh hvor er hun fin! Damer skal altså have lidt mere på sidebenene end mænd, sådan er det også med mennesker! :inlove: :høhø:

Så er jeg en rigtig dame :tihi:

Hun er en rigtig smuk kat, med super skønne øjne.